website met inlogsysteem en donatiesysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbinlettinga

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
Hoihoi.

Ik wil een site maken voor een spel, hier houden wij de donaties bij van alle leden. Graag zou ik op de home pagina een inlogsysteem hebben en dat sommige gebruikers (die ik dan kies) de website na het inloggen kunnnen veranderen (die andere gebruikers kunnen die andere pagina dus nier bewerken maar wel bekijken). Als je ingelogd bent en je komt op die pagina wil ik dat je een lijst ziet met namen en daarnaast het bedrag van hoeveel hij/zij heeft gedonneerd per week (die cijfers kunnen dan erin worden gezet of bewerkt worden door een aantal gebruikers die ik dan selecteer, die houden de donaties bij)

Hopelijk snapt u het een beetje.

Mvg Robbin

Hallo Robbin,

Voor jouw doel, wil je daar zelf iets voor programmeren? Heb je al een site lopen of begin je helemaal van de grond af?

In het geval dat je nog niks gedaan hebt zou ik het simpel houden en een cms als Wordpress of Joomla op je site zetten. Deze zijn gratis, zien er mooi uit en je kunt gebruikers met verschillende rollen aanmaken. Je kunt ook afgeschermde pagina's maken die door sommigen bewerkt kunnen worden en sommige kunnen deze alleen zien.

Graag hoor ik weer van je, ik ben redelijk expert met Wordpress, Joomla iets minder maar dat moet mij ook lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan