website niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

droogers

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Hallo,

Ik heb een website gebouwd (http://www.hervormd-oud-vossemeer.nl)en die is plotseling vanaf bepaalde providers niet meer bereikbaar. Als ik via xs4all, ziggo of zeelandnet de website wil bekijken herkent hij hem niet meer. Via mijn KPN mobiele internet herkent hij hem nog wel. Ik kan nog wel inloggen op mijn servicepagina. Daar staat ook nergens vermeld dat de site geblokkeerd is.
Ik heb sinds kort joomla geinstalleerd op de site maar dat kan toch niet het probleem zijn. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn ?

Snel even gekeken naar de broncode.

Wat meteen opvalt is dat je geen doctype hebt gebruikt.

Doctype is nodig opdat een browser weet hoe jij de website bedoeld hebt - hoe hij moet worden weergegeven.
Sommige browsers "raden" er nu maar naar en vaak pakt dat goed uit, beter is altijd een geldig doctype mee te geven.
Probeer eens of dit werkt...

O en nog iets.. Probeer het gebruik van framesets te vermijden. Beter niet omdat je site moelijker door zoekmachines geindexeerd kan worden. En als dan iemand een frame vindt via een zoekmachine dan ontbreekt vaak het menu (tenzij je dat in elk frame hebt ingebouwd maar dat is het paard achter de bekende wagen... :))

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels een doctype toegevoegd maar dit lost het probleem niet op.
Wat betreft het frame. Ik ben bezig met een joomla versie van de site.
Heeft nog iemand een idee hoe ik het probleem met het oproepen van de site kan oplossen ?

Groeten,
Johan

Laatst bewerkt:
Mijns inziens hoort daar geen <body> tag te staan; of je gebruikt body of je gebruikt frameset...
Kijk eens of dat misschien helpt?

ps ik heb geen problemen je site te zien via xs4all...

Laatst bewerkt:
Helaas, :( ook het verwijderen van body helpt niet. Het is overigens ook zo dat niet alleen de indexpagina niet opgeroepen kan worden. Het geld voor alle pagina's van het domein.

Laatst bewerkt:
Weet echt niemand waar dit aan zou kunnen liggen ? Ik heb inmiddels joomla verwijderd maar ook dit loste het probleem niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan