Website niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Veldhoven

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
Morning

Ik kreeg van mijn zoon een weblinkje http://www.ninjavideo.net/ hierbij moet je een progje opstarten (ninja video helper) en zorgen voor de juiste player. so far so good. echter bij het opstarten van de film krijg ik de melding webpagina niet gevonden. Dit had ik al eerder bij een webbinair progje. Ik heb gekeken bij de beveiligingen maar die staat normaal. Ook zie ik geen balkje waar ik toesteming moet verlenen.

Wie weet de oplossing

Als ik het goed begrijp is dat zo'n speler waarmee je vanaf je computer met dat programma naar filmpjes zou moeten kunnen zoeken en afspelen?

Of is het zo dat je een videobestand op je pc hebt staan en dat wilt afspelen?

vista

Het is een player vanaf de website, die heb ik trouwens geinstaleerd volgens mij was het een divx. maar krijg steeds de melding website niet gevonden

nja sorry maar zonder voor jouw computer te zitten weet ik het ook niet zo :S

Je zou het misschien wel eens even met een andere browers kunnen proberen zoals firefox :thumb:

oplossing

de oplossing is heel simpel je moet de versie van divx webplayer gebruiken die daar op de website staat als je een nieuwere versie hebt dan die hun aangeven dan wordt ninjavideo geblokkeerd. heb je al een nieuwere versie geïnstalleerd dan moet je die er eerst helemaal af halen voor je de versie van ninjavideo installeert. het gaat hier alleen om de divxweb player en niet om de rest van de divx installatie zoals de codecs en de normale player.

heb je daarna nog steeds problemen kan je proberen de aangegeven audio codecs te instaleren soms werken de video;s niet omdat je niet de juiste audio codecs er op hebt staan. ook daarvoor staat een linkje op de ninjavideo website. als je dit beide hebt gedaan zouden alle filmpjes moetenw erken. het kan echter wel zo zijn dat een bepaald filmpje soms niet werkt dan is er waarschijnlijk een fout op de ninjaserver of bestaat het bestand niet meer daar kan je dan verder niks aan doen. maar gebruik de ninjavideo website al heel lang en heb pas 1 of 1 keer een filmpje gehad welke het niet deed.

ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan