Website niet meer bereikbaar !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

StoneCold

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2004
Hallo

Ik kan een bepaalde website www.thetnp.com niet meer bereiken het ging altijd goed tot 14 dagen geleden sindsdien krijg ik de fout "de pagina kan niet worden weergegeven" ook op mijn tweede pc lukt het niet meer alles maar dan ook alles is voor de rest ok,het is een website van een gameclan zo clean als het maar kan niks byzonders.
Ik heb wanadoo adsl lite met een multi pc modem (speedtouch)
Ik weet zeker dat de website het moet doen want bij een famlie lid doet hij het wel altijd!!!!!! die hebben @home kabel ook ook bij andere adsl providers doet hij het gewoon
Bij collega's die ook wanadoo hebben doet deze website het ook niet (meer)
Ook heb ik de helpdesk van wanadoo gebeld die konden de pagina wel bereiken, misschien iets in de regio met de dns server ze hebben er een note van gemaakt
Weet iemand hier een oplosing voor????

Nou, bij mij doet hij het ook niet dus het ligt in ieder geval niet aan jou.

Ja, maar kabel.......
Ik heb even gepingt maar de host kan niet gevonden worden dus het ligt gewoon aan die kant.

Ik heb wanadoo lite (adsl d.m.v. ethernetmodem) en kan de site ook niet bereiken.
Mijn dochter heeft adsl via het net en krijgt hem ook niet

Geplaatst door adnieuwenhuizen
Ik heb wanadoo lite (adsl d.m.v. ethernetmodem) en kan de site ook niet bereiken.
Mijn dochter heeft adsl via het net en krijgt hem ook niet
Dat is raar ik denk dat er dan toch iets niet helemaal oke is op het kpn netwerk

Page opent zonder problemen hier.
Chello kabel.

Ik neem aan dat de screenshot de betreffende page is.

CHELLO RULES.... :p

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Admin_Frisian
Kan'm gewoon openen hoor, tiscali ADSL.
Dat bedoel ik nu het is toch om gek van te worden,weet iemand wat ik moet ondernemen of mischien wat de oplossing is ????
:o

Perfecto hier met @home kabel. :)

Geplaatst door StoneCold

Dat bedoel ik nu het is toch om gek van te worden,weet iemand wat ik moet ondernemen of mischien wat de oplossing is ????
:o
Nou, aan de reacties te zien moet je toch bij Wanadoo zijn denk ik, iets anders zou ik niet weten.

Geplaatst door Raymond Bos
Ja, maar kabel.......
Ik heb even gepingt maar de host kan niet gevonden worden dus het ligt gewoon aan die kant.

Ik heb ook kabel bij wanadoo, maar hier doet hij het dus wel, ik heb Raymond Bos via de msn gesproken en kon hem nu ook niet openen?? Misschien ligt het probleem ergens anders??

Hallo
Ook bij mij doet hij al weer twee dagen, maar wat nu precies de reden is waarom de site het bij de een wel en bij de ander niet doet is een raadsel
Dus laten we hopen dat het probleem niet meer voorkomt
:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan