website niet te bedienen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0671

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
214
Tja, weet niet goed of mijn vraag hier nu thuishoort of niet.
Om te zien of ik mijn contractuele verplichtingen met bedrijf X voldoende nakom, heeft bedrijf X op zijn website gebruikersaccounts. Voor deze gebruikersaccounts moet ik inloggen.
Echter, het inloggen lukt niet wanneer ik gebruik maak van Mozilla of Firefox. Bedrijf X geeft aan dat ik IE moet gebruiken.
Op het niet nakomen van de contractuele verplichtingen staat een boete, maar ik ben niet in de gelegenheid om mijn account te bekijken.
Kan ik redelijkerwijs van bedrijf X vragen dat, zolang ik mijn account niet kan bekijken met een andere browser dan IE, ik de opgelegde boete niet betaal?
 
Met andere woorden:
Moet een website benaderbaar zijn met alle gangbare browsers?
 
Met andere woorden:
Moet een website benaderbaar zijn met alle gangbare browsers?

neen.
Je hebt toch IE?
Ook de website van de RWD om je kentekeninfo en APK vervaldatum te zien is alleen met IE opvraagbaar.
Gewoon het script wat gebruikt wordt is alleen in IE uitvoerbaar.
 
Met andere woorden:
Moet een website benaderbaar zijn met alle gangbare browsers?
Lijkt mij niet. Zou onbegonnen werk zijn.
De een heeft i.e., de ander mozilla en de volgende opera, en weer iemand een mac.
Je kunt ze dat niet vragen, wel verzoeken om hun webpage ook voor andere browsers toegankelijk te maken.

Wat je kunt doen is bij een kennis vragen of je even mag internetten, of op je pc ook i.e. installeren, of....
naar de bibliotheek gaan, en daar internetten.
Dan ben je in ieder geval op tijd met je verplichting.
 
...of je doet voor de website van dit bedrijf het volgende....."start" "uitvoeren" en typ "iexplore"
kost je 2 sec en voila IE staat klaar om te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan