Website niet volledig door Norton Antivirus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolandaatjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2003
Ik gebruik het zgn. "Norton Protection Center". Nu heb ik de laatste tijd het probleem dat veel websites niet volledig getoond worden.

Op deze pagina bijvoorbeeld: www.hannev.nl, kan ik de header (het groene plaatje bovenin) niet zien, en worden de menu's rechts verkeerd weergegeven.

Kan iemand mij vertellen welke instellingen ik moet veranderen om dit weer normaal te krijgen?

Alvast bedankt!

als je het weet meot je het zekers even melden hiero. maar het heeft denk ik niks met je norton te maken. ik heb hetzelfde probleem. heb norton erafgegooid, maar helpt niks. en je bent niet de enigste. onder software-->>browsers-->>internet explorer staat dezelfde soort vraag ook.

euneuh. mooie foto :o

leroy

Hallo !

Met Mozilla Firefox is het allemaal prima te zien!

Kijk es bij je IE security settings.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, dan zit het toch ergens in Norton.

Daar kan ik je niet verder mee helpen, want ik ben echt geen fan van dat programma !

In principe gebruik ik geen programma's van Symantec, Partition Magic uitgezonderd.

Dus misschien iemand anders ?

Greetz,

Harry.

Ik denk het licht aan een instelling van Norton, dat het '' reclame '' blokkeert en dan krijg je de site niet volledig te zien.
Kijk eens bij de Instellingen van Norton of je iets kan veranderen of voeg die site toe aan veilige sites.
Of kijk bij de instellingen van Reclame onderdrukken van Norton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan