Website niet zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

frani

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2011
Ik heb een vraag en ik weet niet of ik hier goed zit.
Ik had een website bij Maakum gemaakt . Nu heb ik bij Novosites een andere gemaakt en mijn domeinnaam verhuist. Alles goed gegaan maar nu wil ik op mijn pc's hier in huis mijn website zien maar ik blijf de oude zien. Heb internet expl 8 en alles schoongemaakt zoals ze zeiden. Browser helemaal schoon en alle cookies enzo en nog steeds komt de oude website opduiken.
Wie o wie kan mij helpen.

mvg
Frani

wanneer heb je het domein verhuist. kan nog wel een tijdje overheen gaan.

website

DAt is net afgelopen weekend gebeurt. Ik kon de site alleen zien als ik aan het werken was op mijn site om het te controleren . Ik drukte dan erboven om te kijken hoe het eruit zag. Maar vanaf vandaag krijg ik daar ook weer mijn oude site te zien . Heel raar allemaal.

mvg
frani

dat is inderdaad vaag.
Ik zal toch eens contact opnemen met je hosting misschien dat er iets fout is gegaan?

Heb ik al gedaan. Zij zien gewoon de nieuwe site. Heb ook de oude gemeeld maar die kunnen ook niets doen.
Misschien moet ik een nieuwe intern. expl of zo installeren.

bedankt alvast

mvg
Frani

is je oude site ook offline?

Wat je nog zou kunnen proberen is je settings van je site nakijken of daar alles klopt.
Anders zou ik het helaas niet weten:confused:

Ze hebben de oude site eraf gehaald zeggen ze. Iemand anders kan hem niet meer zien alleen op mijn pc's hier in huis. Heeft het niks met ons IP adres te maken of zo.

Frani

dan zou ik eht niet weten. misschien nog even een par dagen wachten.
Misschien dat iemand anders hier iets meer verstand van heeft?:o

Begrijp er ook niks meer van,. Heb zelfs de router gereset.
Wachten maar effe een paar dagen.
Bedankt alvast

frani

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan