Website Off-line opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Hallo,

Ik zou graag een volledige website off-line willen opslaan en daarna op DvD branden.
Om deze dan te kunnen bekijken als ik een laptop meeneem
in onze Camper door die schijf in te voeren als we ergens staan zonder Internetverbinding.

Wel wetende dat het off-line opslaan een momentopname is van die datum.

Iemand enige tip hierover ?

dat werkt wel, maar (geloof ik) op IE 7 niet.

IE 6 daarintegen, je plaatst de site bij favorieten, en er wordt gevraagd of je de site offline beschikbaar wilt stellen

Oeps,sorry vergeten te vermelden dat ik geen IE heb doch Firefox maar ik had ooit es gehoord dat er daar stand-alone programma's voor waren maar vindt niets na wat zoeken helaas.

extern weet ik er niets van, ik wist wel dat dát in IE 6 zat

suc6 verder:thumb:

Als je een website wil zien van dat moment dan heb je echt een internetverbinding nodig, je kan wel de site zien van een tijdje terug, door de site op te slaan. dit kan in firefox en internet explore.

Ja ik weet wel dat als je de site opslaat dat het dan zo is en blijft zoals de moment dat je'm opslaat.
Het gaat om site's met toeristische info's ed. die ik dan ter plekke wil bekijken op de laptop ZONDER Internetverbinding,dus die site mag gedateerd zijn,dat is geen probleem.
Maar het moet heel de site zijn.
Ik heb ooit weet gehad van zo een programma dat een site opsloeg en waarop je dan met de bijhorende speciale browser kompleet de pagina's kon afgaan.

Dus ik zoek het niet in IE of FF

Surfsaver is helaas maar een trial en behoeft IE,heb nu HTTrack erop staan maar die blokkeert telkens nadat deze zo'n 10 min.heeft gelopen.
Iemand ervaring met het gebruik van HTTrack ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan