Website omzetten naar PDF (Print vriendelijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidogast

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2008
Hoi,

De laatste paar weken ben opzoek naar een mogelijkheid om een website te converten naar een PDF. In deze tijd ben ik Adobe Acrobat tegen gekomen. Deze software doet exact wat ik wil; hij crawled door alle pagina's die verbonden zijn met de URL die ik opgeef. Nu is het probleem bij Acrobat dat de pagina's een 100% exacte replica is. Dit is wat onhandig, want op iedere pagina staat nu een behoorlijke footer + andere elementen wat het lezen van de pagina niet bepaald makkelijker maakt.

Nu hebben wij een plugin op de website van Print Friendly. Als ik deze plugin gebruik, krijg ik een hele cleane pagina. Precies zoals het eruit moet komen te zien. Mijn vraag komt dus neer op het volgende:
Is er bepaalde software die op een print vriendelijke manier door een website heen kan crawlen en vervolgens kan omzetten naar PDF?

Als iemand mij kan helpen zou ik dat enorm op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,
Guido

P.s. Dit leek mij de beste plaats om het te posten, maar als dit bericht in het verkeerde topic is geplaatst, zou een moderator deze dan willen verplaatsen naar het juiste topic?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan