Website onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gloska

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2014
Berichten
16
Van het een op andere moment is de website https://bankieren.triodos.nl/ib-seam...m?lcid=1144375 niet meer bereikbaar. Herstelpunt in systeemherstel gaat niet verder terug dan 24 uur. Bij de bank is alles ok en ook op mijn tablet en ook op de PC van mijn vrouw kan ik gewoon inloggen op bovenstaande website.
Als ik de website aanklik op mijn computer krijg ik de melding:
"Deze pagina kan niet worden weergegeven" wat is hier aan te doen?
 
Dank voor de snelle reactie.
Dat had ik al gedaan al deze handelingen en ik log altijd (al jaren) in met dit web adres.
Ben bang dat het iets te maken heeft met de veiligheids controle.
 
En mijn link ?

Helaas, ook niet. Inmiddels heb ik Google Chrome geïnstalleerd en toen kreeg ik de onderstaande melding.
Vreemde is dat ik wel met deze url op mijn tablet en mijn vrouws pc well normaal verbinding maak.

De webpagina op https://bankieren.triodos.nl/?locale=nl_NL is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Foutcode: ERR_CONNECTION_CLOSED
 
Ik heb werkelijk geen idee maar als het goed is moet er een helpdesk zijn bij je bank, ik zou die even bellen eigenlijk.
 
Ik heb werkelijk geen idee maar als het goed is moet er een helpdesk zijn bij je bank, ik zou die even bellen eigenlijk.

Heb ik inmiddels al gehad. Alles is bekeken en uitgezocht, maar het moet aan mijn computer liggen want op mijn tablet en op de computer van mijn vrouw maak ik wel gewoon verbinding en kan ik inloggen.
 
Is dit niet een dns kwestie? Volg eens deze stappen: klikje. Dan zou ik willen weten wat de eigenschappen van ipv4 bij jou zijn, met name de dns.
 
Is dit niet een dns kwestie? Volg eens deze stappen: klikje. Dan zou ik willen weten wat de eigenschappen van ipv4 bij jou zijn, met name de dns.

Dit is voor mij echt te moeilijk. Dns en eigenschappen van ipv4 zeggen mij helemaal niets. Sorry maar ik ben huiverig om de voorgestelde veranderingen aan te brengen.
 
Dat kan, is natuurlijk geen probleem :thumb:. Een andere oplossing is kijken of de site uberhaupt bereikbaar is vanaf jouw ip. Als dit ook te ver gaat even zeggen ;).
Open even de site van triodos http://www.triodos.nl/nl/particulieren/, en druk met je rechtermuisknop op inloggen en kies linkadres kopiëren.
Druk nu op je toetsenbord de windows toets en r tegelijk in. Typ nu in cmd en druk op enter, je komt in de commandoprompt. Typ in ping en dan met je rechtermuisknop - plakken. Druk op enter. Als je nu een time-out bij opdracht krijgt zit het in de instellingen, anders zit het ergens anders.

Graag hoor ik de resultaten en als je dit niet zou willen uitvoeren hoor ik dat ook graag.
 
Dat kan, is natuurlijk geen probleem :thumb:. Een andere oplossing is kijken of de site uberhaupt bereikbaar is vanaf jouw ip. Als dit ook te ver gaat even zeggen ;).
Open even de site van triodos http://www.triodos.nl/nl/particulieren/, en druk met je rechtermuisknop op inloggen en kies linkadres kopiëren.
Druk nu op je toetsenbord de windows toets en r tegelijk in. Typ nu in cmd en druk op enter, je komt in de commandoprompt. Typ in ping en dan met je rechtermuisknop - plakken. Druk op enter. Als je nu een time-out bij opdracht krijgt zit het in de instellingen, anders zit het ergens anders.

Graag hoor ik de resultaten en als je dit niet zou willen uitvoeren hoor ik dat ook graag.

Tot snelkoppeling kopiëren gaat het goed. Dan volgt de mededeling:
"Pagina niet gevonden"
Onze excuses de pagina die u zocht bestaat helaas niet (meer)....
 
Dus je kan dit niet doen ?

Rechter muisknop op "inloggen" en klikken en dan "link adres kopiëren" .


Zie afbeelding. Screen Shot 10-24-14 at 04.15 PM.jpg
 
Ik haak af..... :eek:

Kan ik me heel goed voorstellen, ik baal ook.
Zou een opnieuw geïnstalleerde IE11 helpen? Zo ja, hoe kan ik de oude IE11 verwijderen, want hij staat niet in Programma en onderdelen in het configuratiescherm.
 
Gloska, kun je ophouden met het continue quooten van de berichtjes waar je op antwoord? De berichten staan er namelijk gewoon in een mooi lettertype leesbaar boven, dus het is nergens voor nodig. Bovendien wordt het draadje nu 2 keer zo lang. Dus bij voorkeur al die overbodige quoots weghalen, maar vooral niet meer doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan