Website ontwerp - Ilustrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

alain1988

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Beste,

ons bedrijf heeft een ontwerp laten maken door een ontwerp bureau nu hebben wij een ilustrator bestand ontvangen is dit normaal want onze programeur van dienst kan hier niets met dat bestand doen.

hij zegt dat alles nog moet worden opgesneden, en dat hij dan pas aan het coderen kan beginnen. normaal gezien word een ontwerp gemaakt in photoshop zegt hij klopt dit ?

Beide is mogelijk, maar illustrator is meer geschikt voor logo werk als photoshop

Kan inderdaad beiden maar Photoshop is gebruikelijker. Ook kun je in Photoshop beter ordenen in mappen etc.

Beste,

ons bedrijf heeft een ontwerp laten maken door een ontwerp bureau nu hebben wij een ilustrator bestand ontvangen is dit normaal want onze programeur van dienst kan hier niets met dat bestand doen.

hij zegt dat alles nog moet worden opgesneden, en dat hij dan pas aan het coderen kan beginnen. normaal gezien word een ontwerp gemaakt in photoshop zegt hij klopt dit ?

Weet niet of het je al is gelukt, maar waarom sla je het illustrator bestand niet op als .PSD, open je het in photoshop, waarna het gesliced en based kan worden?:d

Werner heeft denk ik een goede oplossing :d

normaal gezien word een ontwerp gemaakt in photoshop zegt hij klopt dit
Ik krijg altijd een PSD (Photoshop) bestand aangeleverd van de grafisch ontwerper waarmee ik samenwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan