Website Ontwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerking

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Goedendag Iedereen!

Ik heb een vraag waar ik al een tijdje mee zit. Want als ik op het internet rond surf en ook op websites dus kom ik websites tegen die heel mooi inelkaar zijn ontworpen. Dus dan wil ik weten: welke website builder gebruiken hun of doen ze dat via iets anders? Een voorbeeld van zo'n site

+ kan iemand mij een website builder aan raden zonder HTMl ervoor nodig te hebben?
(waar ik al redelijk lang naar opzoek ben)

Maar... Alvast bedankt!

Voor het ontwerpen van een mooie site heb je wel wat kennis nodig. Een mooie, geanvanceerde site maken betekent ook gebruik maken van geavanceerde pakketten en dat brengt met zich mee dat je daar wat kennis voor moet vergaren. Dreamweaver werk ik zelf bijvoorbeeld mee.

Tip: Software om professionele site mee te maken waar je vele gratis templates voor hebt, die makkelijk te customizen is en waarbij het voeden heel erg makkelijk gaat is Wordpress.Dit is een open source project en wellicht ondersteunt je hoster deze wel standaard. Moet je maar eens op je admin panel van je hoster kijken. Mijn hoster heeft een 1 druk op de knop installatie voor wordpress. Voorbeelden van templates die je voor wordpress kunt gebruiken: http://www.themes2wp.com/

wordpres

is dat moeilijk dan of wat moet ik nou precies van wordpress realiseren ?

Leg het Open source project (Wordpress) effe uit;)

MVG Jeffrey

Jeffrey,

Open Source is wat het zegt letterlijk open bron. Iedereen mag er aan meewerken en dat heeft geresulteerd in een prachtig project als Wordpress. Wat je dus moet doen is een basissite installeren (wel even moeilijk,maarrrrr mijn hoster flexwebhosting biedt dus standaard wordpress aan en kun je met 1 druk op de knop installeren). Daarna kun je vrij simpel templates uploaden en de pagina aanpassen aan je eigen smaak.

Ik zat vandaag ook toevallig op mijn host te kijken en inderdaad ik kan ook met 1 knop wordpress installeren. In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Ik begrijp nu iedergeval wat het inhoud.

Met vriendelijke Groet,

Jeffrey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan