website op video-dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanna

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik een website, gemaakt in html kan, omzetten naar een .exe bestand.

ja, deze ken ik maar hij is zo duur, misschien is er een goedkopere??

Een kennis van mij maakt site's in frontpage en hij wil dit in een exe bestand veranderen zodat hij dit op een cd kan branden en dat hij het op die manier mee kan nemen en laten zien aan familie die geen pc hebben.

Als mensen geen pc hebben, is het draaien van exe's überhaupt uitgesloten. Dan lukt ook html niet.
Willen ze het soms op DVD hebben?

Psies

Dat denk ik wel ja.
Maar wat moet er dan op de DVD komen?
Alleen de plaatjes, of de hele website? Maar hoe en waarmee zou je dan moeten navigeren?

HTML2EXE... deze maakt er ook een bestand van die je dan via de dvdplayer op de tv kunt kijken, dat is de bedoeling.

Doet het niet

Hmm,

Ik heb inmiddels tijd gehad om wat te testen, maar zowel html2exe als WebSiteZip Packer
maken een exe bestand dat niet door mijn dvd speler uitgevoerd wordt.

Andere versies zijn te vinden met HTML Compile als zoekwoorden (bijv: http://www.shareup.com/HTML_Executable-download-28319.html)

Inmiddels ben ik zelf ook erg geïnteresseerd, dus als iemand iets weet...

Laatst bewerkt:
Je zou natuurlijk ook met Snagit ofzo aan de gang kunnen gaan.
Dan een opname starten, en dan door de site's, die je wilt laten zien, heen scrollen.

Dan kan je daarna het filmpje op dvd branden ... denk dat het anders een lastig klusje wordt :D
Of je moet een slide-show van screenshotjes maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan