Website openen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kakariki

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2015
Berichten
28
Goedemiddag, misschien weten jullie antwoord, ik was gisteren bij iemand die probeerde een afspraak te maken op een website,
Dat lukte niet, het pijltje bleef maar draaien en draaien.
Op haar telefoon kon ze die site wel gewoon openen
Ik heb een andere browser geprobeerd, maar precies hetzelfde verhaal.
Alle andere websites kon ik gewoon openen op haar laptop, windows 11
Thuisgekomen zelf die website geprobeerd, geen enkel probleem
Browsergeschiedenis verwijdert, verschillende keren.
Opnieuw opgestart een paar keer,maar nee hoor.
Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien is de website stuk? Heb je de bouwer/webmaster al een mail gestuurd?
 
Ze heeft ze gemaild en kreeg bericht dat het aan haar laptop ligt.
Het gekke is dat ik die site op mijn pc en laptop gewoon kan openen
 
Misschien ligt er een add-on van de browser in de weg. Als de site goed gebouwd was, dan werd wel duidelijk wat er fout was.
Maar in sommige gevallen moet je zelf de oorzaak zoeken, en dat is voor een beginner een hele toer. Stap 1: is dan eerste de requests bekijken via de netwerk tab. En onderzoeken waar je naar moet zoeken.
 
Hmmm inderdaad moeilijk voor een leek.
In ieder geval bedankt voor het meedenken
 
Om welke site gaat het? Kan je daar wat over vertellen?
En waar gebeurt het precies?

Site willen soms ook wel eens lastig doen via mobiele verbindingen.
 
Het gaat om deze site
https://atalmedial.prikafspraak.nl/

Het maakt niet uit of ze op afspraak maken, afspraak wijzigen of afspraak annuleren klikt, hij blijft een rondje draaien en gaat niet verder, op haar telefoon lukt het dus wel, maar niet op haar laptop
 
Als tijd of datum verkeerd is, dan kan er een bezwaar zijn voor de acceptatie van cookies en de certificaten ongeldig lijken. Zou de 3 Volt knoopcel batterij van de computer leeg zijn dan zou de tijd via Internet wel gelijk gezet kunnen worden maar omdat de standaard waarden van de BIOS bij opstarten zijn gaan gelden is de klok telkens terug in het verleden. Na opstarten moet de tijd en datum goed zijn.

Browsergeschiedenis is niet het zelfde als tijdelijke bestanden of cache's.
 
Het gaat om deze site
https://atalmedial.prikafspraak.nl/

Het maakt niet uit of ze op afspraak maken, afspraak wijzigen of afspraak annuleren klikt, hij blijft een rondje draaien en gaat niet verder, op haar telefoon lukt het dus wel, maar niet op haar laptop

Op mijn laptop kan ik die website gewoon openen, geen probleem. En ook kan ik doorklikken naar afspraak maken, alles werkt dus.

Site willen soms ook wel eens lastig doen via mobiele verbindingen.
@Aar: op haar mobiel doet de site het wel. Even goed lezen.
hij blijft een rondje draaien en gaat niet verder, op haar telefoon lukt het dus wel,
 
Ik weet dat de website het doet, op mijn laptop ook, maar alleen dus niet op haar laptop
 
Welke browser wordt er gebruikt?

Ik heb zelf wel eens ervaren dat een browser waarbij de beveiliging (eigen beveiliging, dus geen add on) op zijn strengst stond dat dan bepaalde web sites niet meer goed functioneren. Dat zijn dan meestal de websites die bepaalde cookies willen plaatsen of info willen ophalen (overigens in strijd met de AVG die bepaalt dat in zulke gevallen een website wel moet blijven werken, maar ala). Als je dan de beveiliging op zijn nonchalantst zet gaat het meestal ineens wel goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan