website overgezet naar andere provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

cascompuva

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Ik heb indertijd een website gemaakt bij Lycos.nl.Deze site is echter overgenomen door multimania.nl.
Als ik op mijn pc naar mijn site wil gaan krijg ik alleen het eerste blad te zien en verder niets.
Via mijn ipad krijg ik wel de hele site te zien.
Hoe kan ik dit oplossen??
BvD voor de hulp.

PS: het betreft de site: www.members.multimania.nl/cascompuva

Mijn eerlijke mening. Ik heb de site eens getest op mijn ipad. Het laden duurt veel te lang, veel reclame, popups, Je krijgt ongewilde rommel voorgeschoteld, van gefeliciteerd je bent de winnaar enz enz. Kortom het oogt niet fijn voor een bezoeker. Ik zou een andere provider nemen zonder de reclame. :(

Het duurt inderdaad erg lang,maar ik zie toch geen reclame e.d.Overigens weet ik nu nog niet waarom ik alleen het eerste blad maar zie op mijn pc,terwijl ik op mijn ipad de hele site kan bekijken en hoe ik dit moet oplossen.
(Overigens is de site toch al 1778 x bezocht.)

Het laden duurt ongeveer 1 minuut en als ik op hobbies klik ook 1 minuut dat is veel te lang. Mensen lopen vaak weg van een site als dit lang duurt en dat is jammer.

Ik zie toch veel reclame rommel. Kijk bij mijn screenshots hieronder. Mijn advies pak een andere provider.

sitereclame.JPG

sitereclame1.jpg

Het gaat mij vooral om de vraag dat ik slechts de eerste pagina te zien krijg ipv de hele site.
Is hier een oplossing voor.Zo ja,welke???

Oke, ik krijg wel de eerste pagina te zien en kan dan klikken naar de tweede pagina, hobbies. Ik bekijk de site van jou in Internet explorer. Dat gaat het redelijk goed.

Ga ik naar google chrome die snelle browser dan kan ik wel de hele site zien. Controleer hier eens hoeveel fouten er in je website zitten Klik

en vul de naam van je website in die balk in. Meestal lig het niet aan de browsers maar aan de soort opmaak. :confused:

Laatst bewerkt:
Ik zie niks en dat zal niet voor niets zijn: :shocked:

Opmerking: Toegang tot de webpagina is geblokkeerd door ESET NOD32 Antivirus. De webpagina staat op de lijst met websites met potentieel gevaarlijke inhoud.

Voor 1 biertje per maand heb je je eigen webruimte tegenwoordig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan