"website overnemen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

skyflash

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Hallo allemaal ,

ik heb een soort probleem

ik wil graag een site overnemen
maar dan zonder plaatjes en zonder kleuren

dan denken jullie dat is wel simpel, maar het is een soort forum site met een eigen profiel enz......

http://www.zaanzone.nl

nu wil ik dus dat alles wit wordt, ook als je naar een andere pagina gaat ..

kan dat ?

alvast bedankt !

Je zou de bron kunnen overnemen, moet je wel opletten dat je alle bestanden ook meeneemt zoals .css en .js bestanden (Staan wel in de < head> < /head>)

Wil je de hele site wordt het lastiger aangezien je dan elke pagina zult moeten doen met bovenstaand truukje.

Laatst bewerkt:
Je zou de bron kunnen overnemen, moet je wel opletten dat je alle bestanden ook meeneemt zoals .css en .js bestanden (Staan wel in de < head> < /head>)

Wil je de hele site wordt het lastiger aangezien je dan elke pagina zult moeten doen met bovenstaand truukje.

jah, maar het is dus een beveiligde site, want iedereen heeft een eigen profiel..
is er niets (een script ofzow) die alle kleuren weghaalt?

Nou het is niet echt beveiligd, het enige is dat je jezelf moet aanmelden om toegang te krijgen tot die pagina's. Dit gebeurt door middel van PHP.

Maar als je al aangemeld bent heb je dus toegang tot die pagina's en kun je dus de bron overnemen...

De achterliggende code zul je echt niet te weten komen omdat PHP op de server draait en niets qua code aan de gebruiker prijs geeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan