website overnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pat en daan

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
ik zou een website moeten updaten die gemaakt is op een pc aangesloten bij telenet (ik heb van de vorige webmaster de gegevens zoals wachtaoorden en log-ins gekregen) ik zelf ben bij versateladsl. hoe kan ik op die site geraken om de update te kunnen beginnen.
kan iemand mij helpen
alvast bedankt
danielle

misschien als je FTP toegang hebt eerst alle bestanden gewoon naar je eigen pc kopieren waar je alles kan bewerken en anders kan je misschien gewoon bij telenet inloggen.

jullie zijn beide bedankt voor de informatie, ik heb ondertussen alles bij mijn netwerklocaties gezet. maar nu krijg ik het volgende te zien op de ftp site
verschillende mappen : kan ik met bron openen ingeraken dan krijg ik word en exel documenten waar ik kan aan veranderen als het nodig is.
* maar kan ik ook zelf documenten invoegen en hoe sla ik die dan op zodat ze op de site komen te staan.
html documenten als ik die open dan krijg ik het desbetreffende blad op de site te zien maar daar kan ik verder niets mee doen. bij de eigenschappen hiervan staat een kader met de machtigingen: eigenaar kan lezen en schrijven, groep en andere gebruikers kunnen enkel lezen.
* hoe kan ik daar in geraken
* en hoe kan ik foto's bij op de site krijgen (die foto's staan op mijn pc)

alvast bedankt op voorhand

groetjes danielle

Via FTP de bestanden naar jouw PC halen, daarna bewerken en de bewerkte bestanden weer uploaden naar het webadres. Het kan gebeuren dat je dan een melding krijgt om het oude bestand te overschrijven. Ja dus.

hoi, heb ondertussen al de ledenlijst kunnen aanpassen en die is ook veranderd op de site. nu heb ik enkele foto op een word document gezet die ook op de site zouden moeten komen. heb er een htm document van kunnen maken maar hoe breng ik dat over op de site en hoe kan ik een nieuw item op de site maken waar ik bv de foto's onder kan brengen.
bedankt en groetjes

danielle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan