website probpleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

negativ116

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
Hey.
Ik heb een vraagje over netwerk ik kan het niet goed uitlegen maar probeer het wel gewoon.
Ik heb een eigen game gemaakt nu is het probleem ik kan er niet meer op maar andere vrienden van mij kan er wel op.
Bij ij staat er dat de website is overbelast of iets met proxy, Maar zoals ik zeg is de website niet overbelast want mijn vrienden kunnen er gewoon normaal op.
En op mijn mobiel kan ik er ook gewoon op maar niet met internet explore firefox of google Chrome weten jullie mischien wat het probleem kan zijn want ik
kom er niet op en kan het mischien in stappen uit gelegt worden wat zo handig ben ik ook weer niet :P

ik wil jullie alvast bedanken

Misschien ben je te vaak naar je site toegegaan, sommige hostings blokkeren dan tijdelijk je IP-adres om aanvallen te voorkomen.

Misschien ben je te vaak naar je site toegegaan, sommige hostings blokkeren dan tijdelijk je IP-adres om aanvallen te voorkomen.

oh oke bedankt :) heb je trouwens ook verstand van website's want ik heb nu dus me website en daar heb ik 100 gb data verkeer en hij is zo sloom als de pes. bij 5 leden online

maar 100 gb data verkeer en 1500 mb schijfruimte op website moet toch genoeg zijn ?

Geen probleem!

100GB data verkeer houdt in dat je maximaal 100GB data mag versturen over de server in een maand, dat zegt dus niks over met welke snelheid dat gebeurd.

Zit je toevallig bij 000webhost.com? Daar heb ik namelijk zelf heel vaak het probleem dat ik wordt geblokkeerd, dat gebeurd dus dan omdat je te vaak de website bezoekt. Na 24 uur is de blokkade weer opgeheven.

Geen probleem!

100GB data verkeer houdt in dat je maximaal 100GB data mag versturen over de server in een maand, dat zegt dus niks over met welke snelheid dat gebeurd.

Zit je toevallig bij 000webhost.com? Daar heb ik namelijk zelf heel vaak het probleem dat ik wordt geblokkeerd, dat gebeurd dus dan omdat je te vaak de website bezoekt. Na 24 uur is de blokkade weer opgeheven.
ik zit bij ufullhost en heb me link omgezet in .tk is een gratis link registratie maar bij mij is dus de scherm soms wit en traag dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan