Website promoten / makkelijk laten vinden

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
website promoten

hallo allemaal,
weet iemand hoe ik mijn website goed en vooral gratis kan promoten?
ik bedoel dat mijn website makelijk te vinden is op het internet enz.
alvast bedankt ltrsssssss kalm

Verplaatst naar "Internet Algemeen". en titel aangepast in " Website promoten / makkelijk laten vinden. "

Laatst bewerkt:
Als ik een tip mag geven: zorg ervoor dat je website goed omschreven is in de meta-tags en dat je linkjes naar je website uitwisselt met andere websites, zodat de google bot je website op deze manier kan vinden. Dit blijkt betere resultaten op te leveren dan jezelf aan te melden bij google.

James :)

De meta-tags schijnen achterhaald te zijn omdat er misbruik van werd gemaakt, hoe het precies zit weet ik ook niet. Lees eens e.e.a. door bij google: http://www.google.nl/webmasters/

metatags worden volgens mij nog steeds door google gebruikt (al zeggen ze misschien van niet).
Ik heb een website voor mijn vrouw gemaakt en zowel bij google als andere zoekmachines stond de site binnen twee weken op de eerste pagina met zoekresultaten (en links uitwisselen moest toen nog gebeuren)

Metatags worden door vrijwel geen enkele zoekmachine gebruikt als het primaire onderdeel.

Wel haalt google er nog informatie uit wanneer de website eenmaal is opgenomen in de index.

Er zijn nog maar heel weinig zoekmachines puur op meta-tags spelen gezien het vele misbruik hiervan.

website promo

Vet veel dank voor de toffe antwoorden.
ik ben al mee aan de slag.
Zuper :thumb: :thumb: bedankt

hoe website te promoten

metatags worden volgens mij nog steeds door google gebruikt (al zeggen ze misschien van niet).
Ik heb een website voor mijn vrouw gemaakt en zowel bij google als andere zoekmachines stond de site binnen twee weken op de eerste pagina met zoekresultaten (en links uitwisselen moest toen nog gebeuren)

Hallo Maestro,

Dat klinkt zo geweldig! Maar hoe heb je ervoor gezorgd dat de website van je vrouw zo hoog in de lijst komt te staan. Ik heb net een website online gezet, maar hij is niet te vinden in Google, met allerlei zoektermen niet. Kun je me je geheim vertellen!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan