Website promotie & check

Status
Niet open voor verdere reacties.

timkraaijvanger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
2
Kennen jullie Beoordeel mijn site (www.beoordeelmijnsite.nl) al? Hier kun je je eigen website aanmelden voor een stukje extra promotie en de site wordt gechecked door mensen van die site!
Ik wil deze tip graag met jullie delen! :thumb:
 
Hier wordt niet gevraagd of wij een zelfgebouwde site willen checken, hier wordt aangeboden om sites te checken!
Hmmm, dit ruikt ...
Maar eerst eens kijken. Helaas vermeldt deze site niet wie de geachte beoordelaars zijn (met opleiding, functie, ervaring, enz.), dus of men kan waarmaken dat het een "Professionele Website Keuring" is, moet je maar raden en kan je op geen enkele manier inschatten. Er wordt alleen gesproken over "Wij van Beoordeel mijn site"; hoeveel wij-en het zijn, kan ik ook niet vinden; een pagina "contact" met naam en adres van auteur(s)/bedrijf evenmin.

Wel staat in een link dat "Crowcatcher Media" de initiatiefnemer was voor deze site. Waar doet me die naam aan denken? - Klik! En ... "Crowcatcher Media is het internetbedrijf van Tim Kraaijvanger". ;)

Nu nog even de WhoIs via sidn.nl. Hé, toevallig, de eigenaar van deze Beoordeelmijnsite.nl is ... Tim Kraaijvanger.

En wie was ook alweer onze vriendelijke tipgever "Ik wil deze tip graag met jullie delen!" ...?
In elk geval de titel van dit topic doet zijn naam eer aan: "Website promotie & check". :D

CCS-hunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan