Website promotie

Status
Niet open voor verdere reacties.

RetroNet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2009
Berichten
2
Heeey

Ik heb een eigen forum genaamd RetroNet.
Het is een algemeen discussieforum waar je kan praten over van alles en nog wat zoals bv. Computers, Games (waaronder uitgebreid Habbo), Technologie, Muziek, Films en nog veel meer zoals private servers enz.

Ik raad jullie aan om een kijkje te nemen ;)
www.officialretronet.nl
www.retronet.nl
 
Ik vindt de linkjes in het oranje boven aan de pagina slecht te lezen, voor de rest ziet het er wel Oke uit.
 
Ok, ik zoek nog grotere buttons, maar die zijn tijdelijk, die er nu staan ;)
 
Hoi RetroNet,
Je plaatst je site op dit forum onder "Websites maken > Sitecheck", oftewel: commentaar gevraagd op de manier waarop een zelfgemaakte website gebouwd is. Daar reageer ik op, dus. ;)
  1. Het lijkt eigenlijk niet erg op een zelfgebouwde website. Het lijkt op een bestaande model-website, waarin een aantal dingen aangepast zijn. Even doorklikken: ja hoor: "maak hier je eigen forum".
  2. Voor een website is de geldigheid van de codering van essentieel belang om goed uit de monitors te stralen.
  3. De geldigheid van de gebruikte html-code. Resultaat: 112 fouten. Als het doc-type verbeterd wordt, zijn er nog "maar" 27 fouten, maar wel weer 157 waarschuwingen.
  4. De geldigheid van de gebruikte css-code: 62 fouten en 110 waarschuwingen.
  5. De geldigheid van de gebruikte javascript-code: valt ook tegen.
Qua webtechniek valt er dus nog een hoop te verbeteren.

Inhoudelijk commentaar:
Als ik op een website kom, wil ik graag weten (a) waar het over gaat, (b) voor wie de site bedoeld is, en (c) wie de site gemaakt heeft.
  1. Bij Retronet kan ik niet achter (a), (b) en (c) komen.
  2. Het is een forum, maar waarover en voor wie: volstrekt onduidelijk (staat niet op de homepage, ook niet in de FAQ).
  3. Duidelijk is alleen, dat je eerst moet registreren, voor je er op kunt komen. Dat doe ik dus niet, want ik wil eerst weten of het zin heeft me te registreren op basis van wat ik in dit forum kan verwachten.
  4. Dat ik meteen word uitgenodigd voor deze site te stemmen, vind ik daarom ook wat overdreven. Dat zou je pas moeten vragen als iemand er behoorlijk op kan rondkijken.
Suggestie: maak ergens op de homepage (bovenin, waar het zo wit is?) een paar regels met verklaring van "wat is dit" en "voor wie".

Groetjes,
CSS-hunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan