website publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

the trader

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Hallo.

Ik heb met Web To Date een website gemaakt. Wil deze nu publiceren bij mijn provider Het Net. Ik heb alle bestanden geupload maar de afbeeldingen zijn niet zichtbaar en ik kan niet navigeren van de ene naar de andere pagina. Graag hulp. Alvast heel erg bedankt.:(

URL?

Waar staan je bestanden op je comp?
Ze horen ALLEN in één Map te zitten, dus je pagina-files, je plaatjes en eventueel een stylesheet.

Dan zijn de linken goed, als het lokaal werkt.
Na upload van ALLE files uit de betreffende map, zal het na publicatie ook werken.

:cool:

Als dat zo zou zijn dan zou de persoon in kwestie alles wel moeten kunnen zien aangezien het op zijn harde schijf wel aanwezig is.. :confused:

Mogen we het adres van de site? Kunnen we zelf even checken...

website adres

Hier is het adres van mijn website (in wording...)

http://home.hetnet.nl/~reinier22/index.html

Ik heb vanmiddag weer even de bestanden weer geuploac. Alleen de indexpaginga is te zien en verder geen afbeeldingen en je kan niet doorlinken naar de andere pagina's

graag raad en advies

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
href

De pagina zit er dus wel. Bedankt voor de info. Maar wat bedoel je met href.
Hoe krijg ik mijn afbeeldingen goed op de website?

groeten,:thumb:

We gebruiken een pakket die de webpagina's voor ons maakt zoals Frontpage, Web!, etc? Enige kennis van HTML is met dit soort problemen wel aan te bevelen.

De attribuut href in een link vertelt de browser waar de link naar toe moet wijzen. Bij afbeeldingen is dit de atribuut 'src'.

vraagje

Ik heb dus met Web To Date de site gemaakt onder het motto "what you see is what you get". Ik heb dus niet met HTML gewerkt. Ik wil dit op zich graag leren maar op dit wil ik eigenlijk weten waarom de afbeeldingen niet zichtbaar zijn. De pagina is gedeeltelijk gelukt dus ergens moet er iets niet goed zijn gegaan. Misschien zitten de bestanden niet in de goede map etc.

Graag advies

Alvast bedankt:D

zo in de gauwigheid te zien moet je je plaatjes uploaden naar de map images, maar om je alles uit te leggen wat er niet klopt is niet zo makkelijk gedaan als jij geen kennis van HTML hebt, ik zou een kursus volgen, als ik jou was.

B.v. bij www.kellerhuis.com is niet duur en heel duidelijk.

Succes

bedankt

problemen opgelost, iedereen bedankt

ik had wel alle bestanden geupload maar niet de mappenstructuur aangehouden

:D :thumb: :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan