website teller

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekky29

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 jan 2004
wie
weet een goede gratis website teller
zonder popups

Google Analytics, is ook een goede gratis teller voor je site. Zover ik weet heeft deze dan wel niet de mogelijkheid om op je site direct het aantal bezoekers weer te geven, maar deze heeft wel een hoop andere functies.

Je kan namelijk zien met wat voor browser ze op je site kwamen, waar vandaan ze komen, hoelang ze verbleven op de pagina's en nog veel meer.

Gewoon ook even bekijken dit programma zou ik zeggen.

teller registratie uitsluiten eigen bezoek

Beste mensen,

Kan iemand mij helpen met het volgende probleem? Ik heb twee websites en daar heb ik ook een teller op gezet. Om je eigen bezoeken vanaf je eigen PC dus niet te laten registreren door die teller kun je jouw IP adres invoeren en dat is geen enkel probleem. Wat wel lastig is; ik heb sinds kort een mobiel internet abonnement (naast mijn abonnement voor de vaste PC) en ik zou graag de bezoeken die ik aan mijn eigen site vanaf dat mobieltje breng willen uitsluiten van telling bij die teller. Mijn vraag is dan ook, hoe kom ik achter het IP adres van mijn mobieltje, want dat schijnt best lastig te zijn. Je vraagt je wellicht af waarom ik in vredesnaam mijn eigen website bezoek en dan ook nog van mijn mobiel; wel, als je bijvoorbeeld op een verjaardag bent en er is geen vaste PC beschikbaar en je wilt aan sommige mensen je website laten zien.

Weet iemand hoe ik dus achter het IP adres van mijn mobieltje kan komen?

Ik heb hier geen ervaring mee, maar probeer eens te surfen naar www.watismijnip.nl met je mobiel. Of werkt dat niet?

Anders misschien eens die vraag stellen bij je provider.

Tevens hoort deze vraag waarschijnlijk thuis in een ander en eigen topic.

Nee, helaas, net geprobeerd en dat werkt dus niet. en ja ik realiseer me ook dat mijn vraag niet in dit topic thuishoort maar ik heb tevergeefs geprobeerd een nieuw topic aan te maken, maar daar moet je blijkbaar toch wat meer PC kennis voor in huis hebben want ik maak niet dagelijks gebruik van dit forum en ik heb ook geen zin mijn zoon steeds te hulp te vragen voor PC problemen, die jongen gaat binnenkort op kamers wonen en dan zal ik toch zelf dit soort problemen op moeten zien te lossen. Ach, ik ben waarschijnlijk een van die vele "bejaarden" met een PC.

Nee, helaas, net geprobeerd en dat werkt dus niet. en ja ik realiseer me ook dat mijn vraag niet in dit topic thuishoort maar ik heb tevergeefs geprobeerd een nieuw topic aan te maken, maar daar moet je blijkbaar toch wat meer PC kennis voor in huis hebben want ik maak niet dagelijks gebruik van dit forum en ik heb ook geen zin mijn zoon steeds te hulp te vragen voor PC problemen, die jongen gaat binnenkort op kamers wonen en dan zal ik toch zelf dit soort problemen op moeten zien te lossen. Ach, ik ben waarschijnlijk een van die vele "bejaarden" met een PC.

:D nou ik denk dat je beter kan zeggen 1 van de weinige.
nou ik vind het knap :thumb:
mijn opa en oma doet u het niet na. ;)

<offtopic>
Rekensommetje: zoon bijna huis uit = zoon van ca. 20 jaar; stel tussen de 30 en 45 die zoon gekregen > "bejaarde" is tussen de 50 en 65 jaar. :D
Dat is precies de generatie van mensen die de transistors, de chips en internet geboren zagen worden, en o.a. alle versies van Windows langs de horizon zagen opkomen en ondergaan. En waar die in een werkkring zaten waar computers gebruikt werden, hebben ze de eerste doos zien uitpakken, de oertijd meegemaakt, en alles sneller en handiger zien worden. De meesten kan je om een boodschap sturen! :)
Daarnaast heeft Seniorweb een grote vlucht genomen, ook voor de generaties boven de 65, en ook voor die ouderen die niet met een pc in de buurt hebben geleefd, en pas op latere leeftijd "aan de computer" gingen.
En veel senioren hebben na de kennismaking via afdankertjes van hun kinderen (die héél nodig een grotere en snellere kast met meer snufjes moesten hebben) zelf ook modern materiaal aangeschaft. Intussen zijn ouderen bijna klaar met hun inhaalslag van computergebruik. Behalve degenen die er gewoon geen zin in hebben dan. Van mij mag dat!

Maar in het algemeen: het valt dus nog wel mee met die bejaarden! ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
</offtopic>

Ik denk niet dat het nog nut heeft om op dit topic te reageren...
check de datum even voor je een reactie plaatst ;)

Hoi alex81,
Maar toch: welkom op het forum! :)
En leuk dat je je ervaring wilt delen. Er komen nog andere kansen genoeg!

Met vriendelijke groet,
CSShunter

@MegaByter: De volgende keer geen reactie plaatsen maar een misbruikmelding plaatsen, dan handelen wij het verder af :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan