website uitbreiden

• Onderwerp starter Onderwerp starter 3dpol
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste 3dpol,

Mijn mening:

Je website zou een eenduidig doel moeten hebben en dat uitstralen
ofwel een site over je hobby (voor een algemeen en geïnteresseerd publiek)
ofwel een site met een commerciële inslag, waarop je diensten aanbiedt.
Je hinkt nu teveel op twee gedachten en dat komt de inhoud van de site niet ten goede.

Techniek:
De site is gemaakt met een of ander Microsoft Office-product.
Dat zorgt voor een afschuwelijke brei aan broncode (heb je die zelf wel eens bekeken?),
daarmee wordt het onderhoud volgens mij niet bevorderd en mogelijk is het ook verantwoordelijk voor het slechte uiterlijk.

Uiterlijk:
Ik vind het erg onaantrekkelijk. De lay-out van de pagina's vind ik erg rommelig en dus slecht.
Naar mijn mening is het gebruikte lettertype veel te klein.
Je maakt wel kopjes, maar die zien er niet uit als kopjes want: hetzelfde lettertype en in dezelfde grootte als de rest van de tekst.

Ik zou me als potentiële sponsor of als potentiële klant absoluut niet aangetrokken voelen.

Er zijn meer opmerkingen maar hier laat ik het even bij.

Dank u voor je mening.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste 3dpol,

Meningen zijn persoonlijk maar om eerlijk te zijn moet ik mij bij tecman aansluiten.
Een tip voor de toekomst: maak een website niet alleen voor schermen van minimaal 1680x1050 pixels. Er zijn vele andere schermen. Denk aan smartphone, tablet en kleinere laptops.

Is de counter van jezelf of van je provider. Die laatste wil nogal eens positief uitvallen. Gebruik dan liever Google Analytics (gratis) voor bezoeker info.

Suc6 met je website.

Beste 3dpol,

We stellen het niet op prijs om dat berichten aangepast worden en de vraag verwijderd wordt zonder reden.
Ik heb dan ook de berichten teruggezet en jouw website uit het bericht weggelaten aangezien ik vermoed dat dat de reden is waarom je het hebt aangepast.

Zou je in het vervolg in ieder geval een bericht achter willen laten met de reden waarom je de vraag hebt weggehaald en desnoods laat je het ons via "Attendeer moderator" weten zodat er geen nutteloze vragen achterblijven in ons archief :)

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan