Website verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvilBoy

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Heey.

Ik heb 5-6 jaar geleden een site aangemaakt, maar ik schaam me nu kapot voor die site. Omdat er foto´s opstaan van toen ik nog klein was en die kunnen echt gewoon niet. Als je nu dus op google mijn naam + achternaam intypt en zoekt vind je als eerste resultaat mijn stomme site. Ik heb geprobeerd bij Wachtwoord Vergeten alle emails die ik heb gehad in te vullen maar het blijkt dat geen van allen degene is waar de site op is geregistreerd. Ik word echt helemaal gek:confused: Kan iemand mij helpen, ik wil het echt verwijderen!!

~~~~
Alvast bedankt,

EvilBoy.

Tja zolang je geen wachtwoord of gebruikersnaam hebt kan je het ook niet wijzigen en/of verwijderen.

gewoon naar de hoster mailen en daar je gegevens opnieuw opvragen.

gewoon naar de hoster mailen en daar je gegevens opnieuw opvragen.

Dat is inderdaad ook een optie, maar ik bedenk mij er nog één.
Je kan je hoster ook vragen de website te verwijderen, als jij kan aantonen dat de website van jouw is, willen ze dat wel doen.

maar dan kan er geen website meer terug geplaatst worden ?

Als je weet waar je de site gehost hebt, dan raad ook ik je aan gewoon contact op te nemen met de hoster, jullie zullen er samen ongetwijfeld uitkomen :)

succes

Houd er rekening mee dat sites meestal nog voor altijd rond blijven zweven in het web-archief; lastiger te vinden met google maar echt weg krijg je het niet :)

Misschien een TIP.
Verstandig is je voor pagina's of en complete site verwijderd eerst alle pagina zo maken dat er geen gekke dingen meer op staan of maak ze eerst blanco. Of zet er een url op die verwijst naar je nieuwe site
Laat dan de zoekmachines nog een keer voorbij komen dan ben je ook in mum van tijd van de cash van de zoekmachine af.
Verwijder na bezoek zoekmachines je pagina of site.

Verwijder je een pagina of site dan houden de zoekmachines de laatste pagina vast en dat gaat heel lang duren voor die weg zijn. dan praat ik over jaren.

Ik heb zelf nog een oude domeinnaam die je nog steeds op internet (google) vind, en die is al 9 jaar niet meer actief of online.
Met bovenstaande oplossing is er nog wel een url te vinden maar de inhoud is dan tenminste weg of in de cash te vinden dat er nog wat fatsoenlijks als resultaat naar voren komt.

Misschien een TIP.
Verstandig is je voor pagina's of en complete site verwijderd eerst alle pagina zo maken dat er geen gekke dingen meer op staan of maak ze eerst blanco. Of zet er een url op die verwijst naar je nieuwe site
Laat dan de zoekmachines nog een keer voorbij komen dan ben je ook in mum van tijd van de cash van de zoekmachine af.
Verwijder na bezoek zoekmachines je pagina of site.

Verwijder je een pagina of site dan houden de zoekmachines de laatste pagina vast en dat gaat heel lang duren voor die weg zijn. dan praat ik over jaren.

Ik heb zelf nog een oude domeinnaam die je nog steeds op internet (google) vind, en die is al 9 jaar niet meer actief of online.
Met bovenstaande oplossing is er nog wel een url te vinden maar de inhoud is dan tenminste weg of in de cash te vinden dat er nog wat fatsoenlijks als resultaat naar voren komt.

Leuk, die CASH...... blijft er hier en daar geld liggen dan???:o

Leuk, die CASH...... blijft er hier en daar geld liggen dan???:o

Dat heb je als onbetaald vrijwilliger op Helpmij, je hoopt dat je ergens geld op een website ligt en dat je het dan nog vindt ook.
Zie het maar zo "waar het hart vol van is......." :p

Lees "cash" als "cache" dan komt het allemaal weer :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan