Website vinden via google

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhonicStudios

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2010
Hallo allemaal.

Ik heb een gratis webhost gekregen, maar geen domein, maar toch eventjes een website gemaakt.
www.dutchmarines.tk, heb ik ingesteld naar een automatische redirect page naar de forums.
Ik wou op google mijn website zoeken, sowieso vond ik hem niet als ik 'dutchmarines' googlede, okay vond ik best wel logisch.
maar toen ik 'dutchmarines tk' googelde, zie ik wel mijn website maar dan zie ik dit staan.

Visit Nipsh*t's homepage!
www.dutchmarines.tk/ Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege robots.txt – meer informatie.

Dit vind ik dus niet logisch.. vooral die titel.. enig idee om dit te veranderen? ik heb wel een free .tk domein, maar wel een gewone webhost met full access enzovoort.
Het op z'n minst veranderen van dat Nipsh*t vind ik al goed genoeg.

Mvg. Martin

Laatst bewerkt:
Zo snel mogelijk een echte index-pagina maken op domeinnivo met echte inhoud. Dan heeft Google iets om weer te geven. En je robots.txt aanpassen.

Hoe en/of waar pas ik robots.txt aan? oh en bedoel je dat ik een hele pagina zelf moet maken?

Hoi Martin,
Even op onderzoek gegaan, altijd aardig.
De site dutchmarines.tk blijkt rond 2004 op naam gestaan te hebben van ... een zekere N i p s h i t, toen een student uit Venlo .
Die zal toen als <title> van zijn site opgegeven hebben "Visit ... enz.".

De <title> van jouw site is nu "Redirecting to DutchMarines forum", dat zie je ook tijdens het redirecten bovenaan in de browserbalk staan als je naar dutchmarines.tk gaat.

Ik denk dat Google niet zo heel vaak de .tk sites herbezoekt, en de nieuwe titel nog niet heeft opgemerkt.
Vermoedelijk kan je er weinig aan doen *), en zou het over een tijdje vanzelf goed moeten komen.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Mooi uitgelegd, bedankt voor het onderzoek.
Ik vind het op zich niet zo heel erg aangezien de clan nog niet zo bekend is, en mocht dat veranderen investeer ik wel in een domein..
p.s. ik had al een hosting pakket, alleen domein niet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan