Website voor kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Voor edonkey heb je bijvoorbeeld websites zoals www.klaplopers.com waarmee je bestanden in je downloadlijst kunt zetten. Bestaan die voor kazaa lite ook?

Let wel, ik probeer niets illegaals te doen, ik informeer alleen naar het bestaan van die websites :D

Laatst bewerkt:
ja die bestaat:
"verwijdert"
voor films

"verwijdert"

ook voor andere.

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank. Iemand anders nog suggesties?

Ja. Jullie linkjes verwijderen aangezien het bijna rechtstreekse linken zijn naar illegaal spul

Hm, op verifieddownloads kan ik wel op zo'n link klikken (overigens helemaal voor onderzoek hoor! Niets illegaals) maar dan doet mijn pc niks, nakkes, nada. Ik heb kazaa lite 2.02 en de sig2dat geinstalleerd. Wie weet raad?

Geplaatst door m@rio
Ja. Jullie linkjes verwijderen aangezien het bijna rechtstreekse linken zijn naar illegaal spul

En ik zei al, beste Mario, dat het alleen voor onderzoek is. We doen niets illegaals hier. Niemand van ons.

Geplaatst door hangmat

En ik zei al, beste Mario, dat het alleen voor onderzoek is. We doen niets illegaals hier. Niemand van ons.

Onderzoek of geen onderzoek. Het zijn bijna rechtstreekse links naar illegale dingen.

Maar ook illegale dingen moeten onderzocht worden! Om te voorkomen dat meer en meer mensen er gebruik van maken!

Denk eraan, beste helpmij-ers...

ILLEGAAL DOWNLOADEN IS SLECHT!!!

NIET MEER DOEN HE!

Hangmat,

Ik neem aan dat je de huisregels gelezen hebt. Zoniet:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.

Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!

Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),

maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

En de 2e alinea is voor jou van toepassing

Geplaatst door hangmat
Maar ook illegale dingen moeten onderzocht worden! Om te voorkomen dat meer en meer mensen er gebruik van maken!

Denk eraan, beste helpmij-ers...

ILLEGAAL DOWNLOADEN IS SLECHT!!!

NIET MEER DOEN HE!

Sorry, maar je denkt dat dat helpt ?

ik bedoel van helpmij hebben ze gelijk want anders krijgen zij problemen, maar je houd illegaal downloaden nooit tegen denk ikzelf.. maar weer ontopic

Mario: het enige wat ik heb gedaan, is vragen OF er websites bestonden. Niet WELKE websites dat zijn. Dus heb ik niet naar illegale dingen gevraagd.

Bovendien kan je met kazaa ook legale dingen downloaden, dus is dat niet per definitie illegaal. Technisch gezien heb ik dus niets fout gedaan.

Toetje: laat mij ook eens een cynische opmerking maken :)

Geplaatst door hangmat
Mario: het enige wat ik heb gedaan, is vragen OF er websites bestonden. Net WELKE websites dat zijn. Dus heb ik niet naar illegale dingen gevraagd.

Bovendien kan je met kazaa ook legale dingen downloaden, dus is dat niet per definitie illegaal. Technisch gezien heb ik dus niets fout gedaan.

Toetje: laat mij ook eens een cynische opmerking maken :)

sorry, ik was weer wat te serieus zoals niet normaal :D

Laten we ook eens NIET serieus zijn hier... knor knor :)

Hangmat,

Je hebt gelijk dat er op kazaa ook legale dingen staan en dat je niet rechtstreeks naar sites vraagt. Maar je plaatst zelf wel een site waar links staan naar illegale dingen.

Enige wat ik vraag is die link weg te halen. Anders zit er niks anders op dan je straks een pb te sturen

Bestaan die voor kazaa lite ook?

Simpel antwoord : Ja.

Er zijn in dit topic al een aantal links geplaatst naar zulke sites.. en aangezien je vraag bij deze beantwoord is gooi ik hem dicht omdat ik bijna zeker weet dat er nog wel meer links naar zulke sites gepost worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan