Website waar gebruikers een pagina kunnen maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
354
hallo,

Ik heb een website en daar wil ik paginas maken voor spelers in men minecraft server.. maar ik wil niet dat alle spelers men website kunnen aanpassen! ik wil een website, waar je een account kunt aamaken en dat je daar dan een blad kan vol tijpen en dat ik dat dan mij bijvoorbeeld een Iframe op men website kan zetten in een pagina. en dat die gebruiker dan ook via die andere website weer zen bericht kan aanpassen!

Ik weet niet of dit kan en ik weet ook niet hoe ik dit op google moet zoeken :eek:
 
dan biedt een cms de beste oplossing alleen is het dan geen site maar een blog aanmaken , wil je echt voor iedere user een site aanmaken ? spreekt beetje tegen de markt in.

als je sites per gebruiker wil aanbieden ga je best over naar reselling van domeinen daar kun je dan een eigen hostname aanbieden aan de gebruiker zelf
 
Nou ik HAD een cms ik heb wordpress / joomla gehad MAAR een paar vervelende mensen hebben steeds men website ge DDOST dus lag die offline.. ik heb dus men site het Blogger.com gemaakt! zodat die niet meer offline gaat! ik ga dus niet terug naar een cms! maar ik hoef niet voor Iedereen een andere website! ik heb een domain met een site erop! en paginas dan heb ik het kopje: Kingdoms en dan De namen van de kingdoms ik wil dus bij voorbeeld bij Kingdom 1 op de pagina op Blogger 1 html code zetten (iframe ofzo) die linkt naar een andere pagina, eerst dacht ik aan Wikidot.com daar kunnen alle mensen een eigen pagina maken! maar als ik een iframe zet dan pakt die de hele website...

Wat ik simpel wil:

Een online website waar mensen een pagina kunnen maken (dus neit op mijn site) en dat ik dan die pagina met een Iframe op mijne zet! het liefst zo simpel mogelijk :D omdat er ook Niet al te slime mensen bij zitten...

Of:

als er een manier is om een deel met een Iframe te zetten.. dus alleen met Text deel en niet de menu bar en Sidebar en titel etc..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan