website werkt niet in IE8

• Onderwerp starter Onderwerp starter pasvg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pasvg

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Ik zit met een probleem en weet niet hoe ik het moet oplossen.
Ik heb namelijk enkele websites gemaakt en ze werken perfect in IE9 en andere browsers.
Maar nu ben ik er achter gekomen dat ze niet in IE8 verschijnen zoals het moet.
Kan iemand me vertellen waaraan dit kan liggen.
De websites zijn opgemaakt met CSS.

Pascal

Nogal moeilijk te zeggen zonder de site te zien....
(je neemt je auto toch ook mee naar de garage als er iets mis mee is?)

Je importeert via je media.css bestand de overige CSS bestanden die de site nodig heeft. Dit doe je aan de hand van media queries. IE8 begrijpt die queries niet en krijgt dus alleen het media.css bestand zelf te zien. Je zou dit unnen oplossing doer via een conditional comment een standaard stylesheet voor IE8 en ouder in te laden.

Oerigens, al s je twijfelt of een browser iets ondersteunt, kun je dat hier controleren.

EDIT: dit geldt trouwens http://www.etl-elektro.be/ je hebt verder geen info gegeven dus ik neem aan dat ze allemaal hetzelfde probleem hebben.

Laatst bewerkt:
Bedankt Naarling voor de reactie.
Ga het proberen of het lukt.
Wel nog een vraagje: de code voor IE8 komt grijs te staan in mijn code, is dit normaal of doe ik dan iets fout?
Alvast bedankt voor de moeite.

Laatst bewerkt:
De conditional comment bedoel je? Het is HTML commentaar en het kan inderdaad zijn dat je editor dat grijs weergeeft, er zijn geen regels voor kleurweergave van code.

Bedankt Naarling voor de informatie. Ik heb het geprobeerd bij http://www.etl-elektro.be/
Het is gelukt op de menu na. Ik krijg deze niet zoals hij hoort. Hij blijft zich vertonen als een ongeordende lijst.

PS: sorry voor het verkeerde gebruik van sommige termen, heb alles enkel geleerd via zelfstudie en veel opzoek werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan