Website wordt niet of juist geladen (IE10&FF22)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pindaboer1970

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2013
Berichten
2
Beste mede forum gebruikers,

Hierbij het volgende..
Sinds ongeveer een week of drie lukt het mij niet meer om op een bepaalde site in te loggen.
De site bestaat uit meerdere onderdelen waarbij zelfs één onderdeel helemaal niet meer geladen wordt.
Vanaf een pc op het werk lukt dit wel.
De pc´s en laptop´s in huis ook uitgeprobeerd, maar zonder positief resultaat.
Als ik thuis via HideMyIP de site bekijk gaat dit wel.
Volgens de organisatie achter deze site beweren dat zij bezoekers bannen op account niveau en niet op IP niveau.
Mijn router / modem heb ik op aanwijzing van mijn provider gereset (fabrieksinstellingen).
Op mijn verzoek is mijn account verwijderd zodat ik misschien schoon schip zou maken op die site.
Via mijn werk een nieuw account aangemaakt (tip collega).
Ook deze blijkt niet te werken op het moment dat ik dit thuis probeer.
Mogelijk hebt u nog een suggestie wat het zou kunnen wezen.

met sportieve groet,
 
al eens na gedacht dat browsers verschillend kunnen werken
ie is daar groot voorstander van gebruik chrome of firefox
of opera aan gezien er nog al wat verschil in zit bteeft browsers
niet welke website ondersteund een van deze browsers hou daar ekennig mee
 
Beste Ciske, dat er in het aanbod der browsers verschillen zitten is mij geheel duidelijk.
Beide browser geven hetzelfde resultaat.
Het ging of gaat mij om of eén van de twee geen kuren vertoonde.
En waar het mij tenslotte om gaat is, dat ik het idee krijg om geblokkeerd te worden via mijn ip adres terwijl de organisatie achter de site welke ik wil bezoeken
durft te beweren van niet. Met ondersteuning van mijn provider ga ik deze organisatie maar eens met klem vragen om de server eens na te kijken voor de IP ban.
Nu weet ik ook dat mijn ip adres niet gewijzigd kan worden (tenzij mij router / modem stuk gaat).

Het gaat er dus niet om of hun site, één van de browsers accepteerd of niet, maar gewoon stomweg dat ik niet toegelaten wordt op hun site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan