website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Castanea

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Berichten
4
Hoi, ik zou graag een eigen website maken gratis.
Wie weet waar ik gratis webruimte kan krijgen en wat voor upload programma ik het beste kan gebruiken.
Het liefst in het nederlands , want mijn engels is om te huilen.
Alvast bedankt
 
volgens mij las ik in een andere tread dat je chello hebt , klopt dat ???

want ik meende dat iemandt in mijn omgeving een page heeft gemaakt via chello (gratis) .
ik heb er toen iets over gelezen en het was nederlands en begrijpelijk , alles werdt uitgelegd .
zodra ik hem zie zal ik het vragen , of neem zelf even contact op met chello ( ik weet zeker dat ze het hadden )

succes
 
Dat klopt via chello kan je ook webruimte krijgen, maar dat is te weinig ivm plaatjes die er op moeten komen te staan. Toch bedankt voor je antwoord.
 
20 Mb èn/òf 1000 bestanden is 't standaard volgens mij.. (via Chello) Tenminste dat is wat ik heb..
Groetjes,
©i©i
 
Geplaatst door CiCi
20 Mb èn/òf 1000 bestanden is 't standaard volgens mij.. (via Chello) Tenminste dat is wat ik heb..
Groetjes,
©i©i
Klopt helemaal !
Ondersteund alleen geen server-side script talen, maar voor een beginnende webdesigner is dit geen punt (ik ga daar vanuit, omdat je gratis zoekt ;) )
 
Geplaatst door rene_overtoom

Klopt helemaal !
Ondersteund alleen geen server-side script talen, maar voor een beginnende webdesigner is dit geen punt (ik ga daar vanuit, omdat je gratis zoekt ;) )

ik ga me er ook maar eens in verdiepen :)
in ieder geval weet ik een goeie site als ik hulp nodig heb :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan