Website

Status
Niet open voor verdere reacties.

profpc

Verenigingslid
Lid geworden
23 dec 2003
Berichten
3.493
Hallo,

Ik heb een nieuwe site af!!
De site is www.vogelpagina.tk

Willen jullie weten wat je van de site vind, of hij te sloom is, en wat er nog beter moet...

Groet profpc.
 
Heb ff vlug gekeken, ziet er mooi en overzichtelijk uit.:thumb:
De site laad ook redelijk snel.
 
Leuke site, zo kom je nog eens achter de namen van vogels die bij mij in de tuin rondvliegen! Probeer op de Vogels-pagina de namen recht onder elkaar te krijgen, staat net ff netter. Voor de rest vind ik het een zeer informatieve site, zal mijn zoon blij mee zijn als hij een werkstuk moet gaan maken op school.
 
Dank jullie wel...:thumb:
Dat probleem van de namen recht onder elkaar te krijgen is moeilijk op te lossen...dit staat al in een van mijn eerdere vragen..
Binnekort zal het probleem wel opgelost zijn :)

groet profpc.
 
Een tip: neem het plaatje in het bovenste frame (de twee vogels met de tekst ertussen) eens grondig onderhanden in een beeldbewerkingsprogramma.
Nu zit er rond het rechter vogeltje nog een deel van de achtergrond. Als je het moeilijk vindt om die weg te halen, moet je misschien op zoek naar een afbeelding waarmee dat makkelijker gaat. Of geef ze het zelfde uiterlijk als het plaatje helemaal links boven (zelfde grootte, zelfde achtergrond).
De tekst ziet er rafelig uit. Zet, wanneer je tekst in een afbeelding plaatst altijd anti-alias aan. Hierdoor krijgen de letters een gladde rand (zie bijlage).

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Hallo.

Mooie site heeft u gemaakt.
Ik ben nu ook met een site bezig maar ik vroeg me af of u een betaalde host heeft? Ik ben namelijk op zoek naar een (gratis) zo goedkoop mogelijke host. Ik heb nu Lycos maar dat vind ik te veel reclame hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan