website

Status
Niet open voor verdere reacties.

koning85

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
83
Ik heb het volgende script voor het beveiligen van mijn website met het programma Java:

<html>
<head>
<title>Afgeschermde pagina</title>

<meta http-equiv="Robots" name="Robots" content="noindex, nofollow" /> <!-- Functie die ervoor zorgt dat de pagina wordt geopend als de bezoeker het juiste wachtwoord geeft -->
<script language="Javacript" type="text/javascript">

<!--Hide from non-JavaScript Browsers
function correct() {

document.write("<html><head><title>Password correct!</title></head> <body bgcolor='#ffffff'><center><font color='#000000' face='arial' size='4'> Welkom in het afgeschermde gedeelte van deze website."+"<p><a href='xxxxx.htm'> <font color='#0000ff' face='arial' size='2'>Klik hier om de pagina binnen te gaan.</a> "+"</p></center></body></html>");

document.close();

}
<!-- Error function when visitors gets the password wrong -->

function error() {

document.write("<html><head><title>Password incorrect!</title></head> <body bgcolor='#000000'>"+"<font color='#ffffff' face='arial' size='5'>"+"<center> <h1>Ooops</h1><br><b>Fout wachtwoord - </b>"+password+"</font><br><br> <font color='#ffffff' face='arial' size='3'>Probeer het nog eens of sluit af. </font><br><br><input type='button' value='probeer nog eens' onclick='history.go(-1)'> <br><br>"+"<input type='button' value='Sluiten' onClick='window.close()'> </center></body></html>");

document.close();

}

//Stop hiding-->

</script>

</head>

<body bgcolor="#ffffff">

<!-- Wachtwoord functie -->

<script language="JavaScript" type="text/javascript">

<!--Hide from non-JavaScript Browsers

var password = prompt("Uw wachtwoord a.u.b.:","");

//EERSTE PASSWORD
switch(password){
case"wachtwoord1" : window.location="javascript:correct()"
break ;


//TWEEDE PASSWORD
case"wachtwoord2" : window.location="javascript:correct()"
break ;

//DERDE PASSWORD
case"wachtwoord3" : window.location="javascript:correct()"
break ;

//FOUTMELDING BIJ VERKEERD WACHTWOORD
default : window.location="javascript:error()"
break ;

}

//Stop hiding-->

</script>
</body>
</html>

Ik weet precies hoe ik hem moet beveiligen, maar hoe zorg ik er nou voor dat als iemand het goede wachtwoord heeft ingetypt hij wordt doorverwezen naar mijn homepage? ik heb mijn homepage bijvoorbeeld website1 genoemd, hoe zorg ik er dan voor dat iemand die het wachtwoord goed heeft ingetypt op website1 terecht komt. als iemand nu het wachtwoord goed heeft ingetypd wordt er namelijk geen pagina weergegeven ''kan opgegeven pagina niet vinden'' staat er dan.
 
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=188592
deze vraag heb je al eerder gesteld, en ik heb antwoord gegeven!

Het beste wat jij kunt doen volgens mij, is een apparte pagina aanmaken met dit script erop, en dan zoals ik in je andere topic al zei, de hoofdpagina van je site als pagina opgeven die weergegeven moet worden!

Jij zei, als ik website1 in type, krijg ik een fout, nou kijk, je moet dus een bestand op geven! NIET de naam van je website, maar de pagina! die eindigt op .htm of .html in jouw geval volgens mij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan