Website

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Hallo,

Ben lid van een Tjechisch forum en heb nooit problemen gehad op dit forum voor wat betreft inloggen, surfen, downloaden etc. Sinds kort krijg ik echter steeds de waarschuwing op het scherm "Exploit Webattacker" en de website wordt niet opgestart. Wat ik tot nu toe gedaan heb is het volgende: Firefox geinstalleerd om te proberen of het aan IE lag, in IE de website in de resticted zone gezet, verschillende malen gescant met Mallwarebytes, Superantispyware, AVG 8, echter deze vinden niets. Als anti virus-spyware killer gebruik ik AVG 8.0. Andere leden van het forum waar ik contact mee heb gezocht hebben geen enkel probleem met inloggen, surfen etc. Mijn besturings systeem is Windows Vista Home Premium. Heb ook geprobeerd op mijn Window XP computer en mijn laptop met XP de website op te roepen echter zonder resultaat, krijg de website niet meer geopend.
Weet hier iemand een oplossing voor??

JohnMGD.

Paar keer je bericht gelezen, maar kan nog steeds geen verband leggen met je lidmaatschap op 'n Tsjechisch forum. Bedoel je soms dat e.e.a. opgetreden is sinds je lidmaatschap op dat forum? Maar dan nog... geen verbanden kunnen leggen tussen 't e.e.a.
Lijkt op 'n bepaald soort beveiliging die je hebt aangebracht. Kijk 'ns of je Helpmij als site met goedkeuring kunt aangeven hier of daar?

Paar keer je bericht gelezen, maar kan nog steeds geen verband leggen met je lidmaatschap op 'n Tsjechisch forum. Bedoel je soms dat e.e.a. opgetreden is sinds je lidmaatschap op dat forum? Maar dan nog... geen verbanden kunnen leggen tussen 't e.e.a.
Lijkt op 'n bepaald soort beveiliging die je hebt aangebracht. Kijk 'ns of je Helpmij als site met goedkeuring kunt aangeven hier of daar?

Ben sinds ca. 1 jaar actief op dit forum (o.a. modelbouw forum), de problemen zijn van de laatste week, als ik het webadres van het forum aanklik, laadt het niet meer in, krijg alleen de virus waarschuwing en de webbrowser laadt verder niets meer in (wit scherm).

Wat wordt bedoeld met:" Kijk 'ns of je Helpmij als site met goedkeuring kunt aangeven hier of daar?" ????

JohnMGD

Wat wordt bedoeld met:" Kijk 'ns of je Helpmij als site met goedkeuring kunt aangeven hier of daar?" ????

Kijk 'ns in geval van Firefox naar Opties/Beveiliging/Uitzondering
Hier kun je dan 'n site opgeven die lokaal niet beperkt toegang krijgt.

Bij I.E. Internetopties/Beveiliging/klik op Vertrouwde websites/voeg webadres toe

Heb contact gezocht met de webmaster van het forum, deze heeft de virus waarschuwing opgelost, was weldegelijk een virus, goede software dus AVG 8. Bedankt voor de moeite

JohnMGD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan