Websitebouwer gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter DJVoz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DJVoz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Gezocht: Iemand met verstand van websites bouwen die mijn website wil bouwen en onderhouden(onderhouden is niet veel werk) tegen een Banner/Link van jouw op mijn site of anders betaling (niet te veel)...

Als je even wat meer info wilt geven over wat het voor een onderwerp is, hoe het eruit moet gaan zien enz enz.

Misschien wel makkelijk als je direct het onderwerp van de site noemt.

oke...

Het moet een clansite worden van het spel Medal of Honor, lay-out heb ik al... maar er moet bijv. ook een snel forum aan gekoppeld worden...

Re: oke...

Geplaatst door DJVoz
Het moet een clansite worden van het spel Medal of Honor, lay-out heb ik al... maar er moet bijv. ook een snel forum aan gekoppeld worden...

Je kunt toch ook gewoon bv. het PHPbb forum of Invisionboard of zo gebruiken, dan kun je je forum helemaal zelf aanpassen.

dat kan,
maar daar heb je wel een PHP-ondersteunende server voor nodig
heb je die ook of.....?
zo niet, dan kun je altijd PHPbb forums gebruiken

ja dat is wel vet alleen dan moet ik ook weten hoe het werkt maar dan heb ik nog niemand die de site maakt, en btw moet het forum aan de site gekoppeld zijn... als je inlogd op t forum dan komt er een extra pop-up menuutje op de site

Geplaatst door DJVoz
ja dat is wel vet alleen dan moet ik ook weten hoe het werkt
da's hartstikke makkelijk joh ;)

p.s. sorry voor late reactie...:o

Je zou beter kunnen denken aan een PHP clan portal met een PHP front/backend. Dit is met PHP kennis te realiseren. Ik zou je hier wel mee kunnen helpen maar wel tegen betaling.

Ik hoor het wel,

Willem-Aart

Ik heb al zo'n website gemaakt maar voor Counter Strike Source!
Hier de link:

neem contact met mij op:

Laatst bewerkt door een moderator:
topic is van 2003 dus niet echt actueel meer.
Daarom maar een slot en wat informatie verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan