websitelink werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

chagall 200

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Berichten
86
Hallo.
Ik gebruik de Operabrowser 8.02 en wanneer ik bv de site sunweb.nl open om te zien wat een kleine vakantie kost dan druk ik op het aantal dagen dat ik weg wil en dan verschijnt er een ander blad en die blijft draaien en zoeken dus geen resultaat.Wie weet de oplossing:evil:
 
Ik gebruik deze browser ook en ondervind geen problemen daarmee.
Bedoel je de opties selecteren die in de bijlage staat aangegeven?

attachment.php
 

Bijlagen

  • afbeelding1.gif
    afbeelding1.gif
    7,1 KB · Weergaven: 40
Geplaatst door Admin_Frisian
Ik gebruik deze browser ook en ondervind geen problemen daarmee.
Bedoel je de opties selecteren die in de bijlage staat aangegeven?

attachment.php
Nee ik bedoel:bestemmingen aanklikken en dan bv Griekenland dan bv Rhodos dan Rhodosstad dan appartementencomplex of hotel aanklikken en dan als laatste op aantal dagen klikken en dan zie ik aleen maar dat gele tabblad met ophalen van prijzen en dat witte vierkantje met de ronddraaiende pijltjes en dat blijft maar draaien maar er komt niets te voorschijn.
 
Inderdaad, bij mij doet deze het ook niet.
Ik schakel dan meestal even tijdelijk over naar internet explorer omdat sommige sites helaas niet altijd goed worden weergegeven in Opera.
Sommige bedrijven weten schijnbaar nog steeds niet hoe je een website moet maken voor alle browsers, helaas.
 
Geplaatst door Admin_Frisian
Inderdaad, bij mij doet deze het ook niet.
Ik schakel dan meestal even tijdelijk over naar internet explorer omdat sommige sites helaas niet altijd goed worden weergegeven in Opera.
Sommige bedrijven weten schijnbaar nog steeds niet hoe je een website moet maken voor alle browsers, helaas.
Aha dus het ligt aan het bedrijf, nou in ieder geval hartelijk bedankt voor je medewerking en dan maar kijken in firefox.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan