websitemkaerhulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo96

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
websitemakerhulp

Ik heb een website gemaakt: www.websitemakerhulp.tk
Zouden jullie kunnen zeggen wat jullie ervan vinden en/of wat er verbeterd of nog bij moet?

Laatst bewerkt:
Hey,

Ziet er goed uit maar toch even een tip:

Denk na over je ontwerp.
Je moet kunnen verantwoorden waarom je iets die kleur hebt gegeven, waarom het op die plek staat. Wat is precies het doel van je website? En hoe wil je dat overbrengen?

Daarnaast zou het handig zijn om op de homepage een korte uitleg te geven over wat je met de website wilt bereiken.

Vat dit alsjeblieft niet verkeerd op..

Je bent goed op weg, alleen nog even afmaken! :thumb:

Een aantal opmerkingen.
- Waarom moet ik doorklikken om bij de hoofdpagina met het menu te komen? Dat is vrij onhandig en bovendien onduidelijk, die link is klein.
- Misschien is het handig om even op de voorpagina uit te leggen wat websitemaker voor iets is, niet iedereen zal het kennen.
- Waar de tekst over die blauwe en witte ballen valt is zij moeilijk te lezen.

Verder ziet het er best goed uit, alleen is het gebruik van frames natuurlijk niet echt netjes.

Ik heb wat gedaan met jullie tips.
Heeft er iemand anders nog tips misschien?

kijk.. die verbeteringen maken het wel een stuk beter, je gaat echt de goeie kant op.. maar ik had nog 1 opmerking ;)

Als een bezoeker van je website op een van de links naar andere sites (die jij hebt gemaakt) klikt, verlaat hij daarmee meteen de website.. meestal ben je die bezoekers dan al kwijt omdat ze dan al vergeten waren waarnaar ze op zoek zijn... je kunt beter zorgen dat die links een nieuwe tab, browser of popup openen. Zelfs al gaan ze dan naar een van je andere websites, als ze die wegklikken zien ze altijd nog jouw website openstaan, en heb je ze dus weer terug als bezoeker.

Succes ermee! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan