Websiteontwikkelaar gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

entrex

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2015
Hi,

Ik heb een idee voor een sociaal medium voor bedrijven. Ik zoek iemand die websites kan maken waarop accounts aangemaakt kunnen worden en waarop bestanden gedeeld kunnen worden. In ruil voor het maken van de website krijgt de maker een deel van de aandelen in de site. Als je interesse hebt om te helpen (en dus dit soort websites kan bouwen), stuur dan een mailtje naar entrexco@outlook.com

Laatst bewerkt:
Wil je de website maken met voorgeïnstalleerde CMS, of wil je vanaf de grond beginnen in code? In het laatste geval, welke code? HTML, PHP?

Het gaat mij er om dat de website ontwikkeld wordt en dat ook ik (naast de ontwikkelaar) de website kan onderhouden (met weinig verstand van programmeren).

Dus het maakt je niet uit HOE de site wordt gemaakt, als 'ie maar goed is?

Een deel van de aandelen? En wat als de site niet goed loopt, en het risico dat de bouwer een minimum krijgt wat niet in verhouding met normaal tarief staat?

Je zult denk ik toch met een uurtarief of flinke fixed price moeten komen, om iemand op te warmen om dit te laten doen.

Je zult denk ik toch met een uurtarief of flinke fixed price moeten komen, om iemand op te warmen om dit te laten doen.
Dat denk ik ook, maar ik vermoed dat er niet veel budget is.

Probeer het anders eens op sitedeals.

Als ik het goed begrijp, dan moet een ander al het werk doen. Hoe is dan de winstverdeling ? En hoe weet ik dat dat eerlijk gaat ?
Nee, loop zelf maar het risico. Leen ergens 10.000 euro of zo, betaal de programmeur en alle winst is voor jou. Het verlies ook.

Heb je al gekeken naar third-party software? Er zijn volgens mij genoeg van dergelijke configurabele oplossingen online beschikbaar... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan