Websites blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

xLioness

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2011
Bij theaters en zo zie ik nog wel eens een computer staan waar mensen op de website van het desbetreffende theater kunnen kijken naar wat voor voorstellingen er nog gaan komen, het enige nadeel is dat iedereen ook elke website ter wereld op die computers kan bezoeken (vind ik een nadeel, gezien het doel van die computers)

nou vraag ik mij af, kun je in een browser instellen dat die maar één website (of een paar websites desnoods) kan bezoeken?

je kan een simpel parental control programmaatje gebruiken, maar die is vooral om websites te verbieden. een andere optie die je hebt is om de pc helemaal niet te verbinden met internet en gewoon een paar sites lokaal te draaien. nadeel is dat dit natuurlijk lastig up te daten is...

wellicht zou je dit eens kunnen lezen:
http://www.boutell.com/newfaq/browser/restrictie.html

zo'n parental control programma had ik idd eens gezien, alleen het lijkt me best veel werk om alle websites daarin te zetten, maar het kan wel iets helpen idd

lokaal draaien was ook al in me op gekomen, voor het updaten heeft mn vriend al een (theoretisch mogelijke) oplossing kunnen bedenken. het nadeel daarbij is wanneer je meerdere websites wilt laten zien.

wat perfect zou zijn is het spiegelbeeld van parental control programma's denk ik, iets waarmee je websites toestaat ipv verbied, maar dat heb ik nog nergens kunnen vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan