Websites geblokkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulcelie

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2005
Echt heel raar, sommige sites worden niet weergegeven, onder andere mijn blog op www.paulcelie.nl Het rare is dat andere mensen het wel kunnen zien. Ook als ik via de telefoon een inbelverbinding maak, kan ik hem zien. het probleem lijkt me dus niet in mijn computer te zitten, maar eerder in de router.

Ik heb een BenQ Awl700. Echter heb ik geen flauw idee wat er niet goed zou kunnen staan. Verder is er nog 1 site met hetzelfde probleem. Allebei zijn ze gehost bij webreus, maar andere sites die daar gehost staan kan ik wel gewoon zien. Wat zou er fout kunnen staan?

Ik gebruik windows XP, geen firewall en een Intel PRO/Wireless 2200BG netwerk adaptor.

Als ik het goed begrijp krijg je geen toegang tot twee websites, behalve als je een inbelverbinding gebruikt. Wat voor verbinding krijg je dan via de router, ADSL of kabel?
Kreeg je voorheen die sites wél te zien? Probeer anders de tip van Paul-RT om de netwerkkaart en de router/modem te resetten. Helpt dat?

Oeps, slecht gelezen. Ik vroeg of je het ook bij het ip adres kreeg, maar dat antwoord had je al gegeven.

Even denken hoor....

Laatst bewerkt:
Probleem opgelost, ik was geblokkeerd door de hoster. Notabene mijn eigen website...

Bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan