hendricus
Verenigingslid
- Lid geworden
- 4 mrt 2002
Ik was van plan om aan de basisschool (groep-8) lessen te geven in het maken van websites. Het boek dat daarvoor was gekozen is niet meer in druk.( "websites maken voor kinderen" van Addo Stuur). Het nieuwe boek onder deze titel in het Bruna-fonds is naar mijn ( en anderen) mening ongeschikt voor kinderen, omdat het nodeloos ingewikkeld is en uitgaat van Netscape Navigator.
Het boek waar onze keus nu op is gevallen heet "websites maken met Web!pro" van Addo Stuur. Volgens de uitgever nóg duidelijker dan zijn eerste boek, dat was gebaseerd op frontpage express ( ik vond dat lekker simpel).
Mijnvraag is nu: Wie is er (een beetje) bekend met dat web!pro want mij zegt 't niks en google geeft geen uitsluitsel. Alvast dank
Het boek waar onze keus nu op is gevallen heet "websites maken met Web!pro" van Addo Stuur. Volgens de uitgever nóg duidelijker dan zijn eerste boek, dat was gebaseerd op frontpage express ( ik vond dat lekker simpel).
Mijnvraag is nu: Wie is er (een beetje) bekend met dat web!pro want mij zegt 't niks en google geeft geen uitsluitsel. Alvast dank