websites niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Surfert

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2009
Ik heb steeds meer moeite met het bereiken van bepaalde websites. Ook wordt de PC steeds trager. McAfee vind niets en ik heb een tool gebruikt om te kontroleren op Sasser en Mydoom. Vind ook niets. Het ligt niet aan de verbinding die is in orde maar er zijn wel virussen of scripts die je browser op de één of andere manier belemmeren.

Zijn er bepaalde nieuwe beveiligingslekken in IE of in Windows die recent ontdekt zijn?

Laatst bewerkt:
Haal McAfee eraf en download Ad-Aware, SUPERAntiSpyware, MalwareBytes' of Avira. Aangeraden is Ad-Aware omdat die beter virussen vind dan Malwarebytes' op mijn laptop. en SUPERAntiSpyware is mijn persoonlijke favoriet.
Ad-Aware vind vaak virussen en rootkits enzo, ook met de FREE version
Malwarebytes vind eigenlijk meer de grote virussen
SUPERAntiSpyware is echt heel goed, maar de free version niet, en de PROFESSIONAL version kost 30 of 40 dollar
Avira is gewoon. daarmee bedoel ik het vind wel virussen en scant ook goed.

Dus aangeraden is Ad-Aware of Avira

Laat ook cclean eens lopen

En laat Superantispyware en Malwarebytes lopen; de gratis versies zijn voldoende

McAfee is niks mis mee

Ron

Gisteren onderschepte McAfee een trojaans paard genaamd: Exploit-CVE2010-1885. Maar is veilig weggezet.

De klachten blijven wel; browser IE download websites niet helemaal.Daarna kan ik de browser niet afsluiten en wordt er een foutenrapport verzonden. Het rare is dat het alleen bij bepaalde websites gebeurt.

Dit foutenrapport wordt door IE zelf gemaakt; maar als je 5 of 10 x zo een foutenrapport verzend naar Microsoft danzou je toch een verbetering kunnen verwachten.

Laatst bewerkt:
Ik heb Ad Aware er opgezet. Ook surf ik vaker met Google Chrome maar dat vind ik geen goede browser. De lettertypes kloppen niet het ziet er minder goed uit.

Dus toch maar verder met IE.8 dit vaak blijft hangen maar meestal bij bepaalde websites.

de foutmelding is als volgt:
szAppName : iexplore.exe szAppVer : 8.0.6001.18702 szModName : hungapp
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000

inhoud fouten rapport

D:\DOCUME~1\(mijn-naam)~1\LOCALS~1\Temp\WERed1d.dir00\iexplore.exe.mdmp
D:\DOCUME~1\(mijn-naam)~1\LOCALS~1\Temp\WERed1d.dir00\appcompat.txt

Ik zou zeggen, bekijk de 2 links in mijn onderschrift eens. Die leggen je uit hoe je met MalwareBytes en SuperAntiSpyware moet scannen.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan