Websites niet mobiel kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderisbestok

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Hallo allemaal,

ik heb een ipod touch, en als je daar mee naar bepaalde websites gaat
springen ze automatisch op m.website.nl of website.nl/mobile of zoiets, bij sommige sites als youtube en hyves kan je dat onderaan uit zetten, maar nu heb ik een site lockerz.com en die wil ik op mijn ipod gewoon normaal bekijken dus de mobile site weglaten. Weet iemand hoe dit moet.

Gr Sander

vaak staat er onderaan de pagina een link naar de 'volledige' website, full/classic site, wellicht is dat hier ook het geval?

een kleine tip overigens; trap niet in die sites als lockerz, heb er zelf ook vaak genoeg aan meegedaan en het is allemaal een piramideeffect, oftewel je eerste puntjes scoor je simpel, maar om van 100-200 te gaan duurt misschien al 2 keer zo lang dan om van 0-100 te gaan, waardoor het gegarandeerd veel langer duurt dan jij verwacht om voor iets te sparen dat je daadwerkelijk wilt (als dat uberhaupt al mogelijk is), reken maar: die site zal jouw nooit iets geven als ze er zelf geen winst mee behalen, jij moet dus zo veel reclames/filmpjes bekijken totdat zij het product dat jij wilt kopen eruit hebben gehaald (zodat je misschien wel 100 filmpjes moet bekijken voor 1 euro).

Kan vlgs. mij alleen als je een andere webbrowser installeert. Punt is alleen dat alle webbrowsers voor de iPhone van mobiele versies zijn, en hun versie-soort doorgeven. Daaruit leidt de bezochte website weer af dat je een mobiele versie van de browser hebt en dus (hoogstwaarschijnlijk) de mobiele versie van de website wilt zien.

Als ik dit verkeerd heb, dan hoop ik daarop gecorrigeerd te worden door lezers van je vraag.

Tijs.

@example5 lockerz werkt wel,
ik heb deze site van een jongen uit mijn klas,
wij hebben samen een account en genoeg punten voor 25 USDollar
dit hebben wij ingewisseld en verdeeld, nu willen wij het dus op onze mobieltjes/ipod gebruiken
omdat de redeemdates vaak middenin de nacht zijn. Dank je voor je waarschuwing maar deze werkt echt.

@dnties STEL dat je hem gejailbraket zou hebben, zou het dan misschien mogelijk zijn?

Nogmaals: Het gaat erom of je een 'normale' versie van een browser kunt installeren. Gegeven de beperkingen en mogelijkheden van een smartphone kan dat (naar mijn mening) dus niet.

Wellicht als je een webbrowser kunt vinden die helemaal op Java werkt (en je smartphone ondersteunt Java), dan zou het misschien wel kunnen, maar dan loop je tegen de (geheugen-)beperkingen van je smartphone aan.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan