Websites op een webserver

• Onderwerp starter Onderwerp starter Harr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Harr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2008
Hallo ik had een vraagje.

Ik wil een websites gaan hosten op mijn webserver, maar weet iemand hoeveel ik op een webserver kan hosten ?

of heeft iemand een voorbeeld van een server zodat ik een beetje weet hoeveel ik op een server kan hosten.

dankje,
Harr

www.one.com

1.25 €

Webruimte 1000 MB
Onbeperkte dataverkeer
Onbeperkt aantal E-mailaccounts
Virus- en spamfilter
Webeditor
Blog - Drie keer klikkenNIEUW!
FTP-login
ASP - PHP5 - MySQL
Dagelijkse back-up

ik snap niet dat, dat kan zonder dataverkeer limiet? want als jij geen limiet erop hebt? een hostingbedrijf betaald er namelijk wel voor

dataverkeer is onbeperkt

maar de data erop is 1 GB
voor 1,25 € / maand

Ook onbeperkt dataverkeer heeft zijn grenzen, dat is te duur om zomaar weg te geven.

Je kan het onbeperkt noemen, maar dan zullen ze de snelheid knijpen, zodat je nooit over een bepaalde limiet heen kunt komen ;)

In deze mooie wereld bestaat het woord gratis niet zonder een "maar". :D

Maar voor de topicstarter, de hoeveelheid websites is onbeperkt zolang je maar schijfruimte hebt. Het probleem is je bandbreedte. Dit is de upload-snelheid van je internetverbinding, en daarbij de snelheid van je server. Die twee samen zullen het aantal bezoekers beperken, en daarmee ook het aantal bezochte websites ...

Waarden daarvoor zijn lastig te geven, omdat het er vanaf hangt of het dynamische content betreft, of het 'grote' sites zijn (dus qua plaatjes etc etc). And last but not least, het hangt van je internetverbinding af.

hosting2go heb mooie hosting van 30GBdataverkeer per maand voor 26 euro per jaar

ik heb zelf hele goeie ervaringen met WebRuimteHosting

altijd goede service gehad en binnenkort (over een paar maanden) gaan ze alle schijfruimtes en datatraffics verdubbelen ! :thumb:

Succes

SMC - FM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan