Websites werken niet bij gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie1

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Ik heb te maken met een heel raar probleem. Met twee van de drie gebruikersaccounts werken verschillende websites niet, zoals hotmail, een andere webmail, spelletjes enz. Bij al deze dingen krijg je linksonderaan de melding ''fout op pagina''. Als je daarop klikt krijg je de onderstaande boodschap:
keekwacpaaeka-naamloos.JPG

Als je op Ja/Nee klikt gebeurt er niets, je kunt deze alleen afsluiten via het kruisje. Daarna krijg je precies hetzelfde schermpje weer die je helemaal niet kunt afsluiten zodat je je browser moet afsluiten via Ctrl-Alt-Del.
En het gekke is dat een tijdje geleden alles nog goed werkte en nu op 1 van de 3 accounts alles nog gewoon werkt.

Foutopsporing

Kik eens in de settings van explorer (Extra -> Internetopties -> Geavanceerd) onder Webpagina's bekijken staan twee regels met "Foutopsporing in scripts uitschakelen" die moeten aangevinkt zijn. Dit voor elke gebruiker met de fout bekijken.

Verdere vraag

En "Melding van elke scriptfout' staat ook uit?
Ik heb dit in een zeer grijs verleden ook gehad, maar kan me niet meer voor de geest halen wat het precies was en hoe ik het heb opgelost.. Zijn er nog anderen met ideeën?

Ja, inderdaad... Overigens om het nog moeilijker te maken, als je een nieuw gebruikersaccount aanmaakt krijg je hetzelfde probleem.

Hoi vandijken en bassie1

Ik heb het zelfde probleem met de gebruikersacounts, blackberry desktop en IE 7 met bepaalde sites (zoals internetbankieren van de rabobank). Met firefox werkt overigens alles wel prima. Maar ik krijg een wit scherm en daar houdt het mee op. Als ik op de rechtermuisknop tik en eigenschappen op vraag krijg ik de bovenstaande scriptmelding.

Ik heb inmiddels alles geprobeerd (alleen XP nog niet er nieuw opgezet ;))

Dus als je een oplossing weet laat het me weten ben er al bijna 2jr mee bezig

Gr

Scribble

Bij mij is het uiteindelijk opgelost na het opnieuw installeren van Windows, op advies van Microsoft (2 uur aan de telefoon gezeten), omdat er 'ergens diep in XP' iets fout zat...

Overigens kun je misschien eerst nog iets anders proberen, dat had ik ook een keer het probleem met internet bankieren.
Kijk bij Software of je Microsoft .NET Framework 2 hebt geinstalleerd. Als dat zo is, verwijder die en installeer versie 1.1 of versue 3 (komt vanzelf via Windows Update)

Succes!

Hoi bassie,

Helaas pindakaas geen effect. Dat wordt helaas alles opnieuw installeren in ieder geval badankt voor de huidige reacties

Gr

Scribble

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan