websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
Hallo,

Regelmatig kom ik op verschillende sites tegen dat ze niet de fotos/plaatjes laten zien maar enkel en alleen mar de vierkantjes waar het fotootje/plaatje instaat met in de rechterbovenhoek een rood kruisje. Dit komt op alle 2 mijn computers voor.

Voorbeeld: op chatplaza kan ik niet inloggen omdat de knop die zorgt dat ik kan inloggen alleen maar te zien is als een rood kruisje. Terwijl ik weet dat dit een knop is om naar de boxen te gaan. Eerder had ik dit probleem niet.

Besturingsysteem Windows XP PRO en Windws ME.
Op beide machines is de nieuwste Java geinstalleerd.
Explorer 6

Wie kan me vertellen en natuurlijk de oplossing geven om dit te veranderen.

Met dank,
Linkie

Ha Linkie..
't probleem ligt waarschijnlijk niet aan jouw computer, maar bij de host van de betrefende pagina, de plaatje wordt niet naar jou pagina gestuurd (upload), Click op refresh, en als 't nog steeds niet verschijnt dan zal waarschijnlijk niemand 't plaatje te zien krijgen.
Groetjes
de Paulus

Als dat zo is dan houd het op......in ieder geval bedankt...

Met dank,

Linkie

Ik heb begrepen dat er verschillende mogelijkheden zijn om dit te veranderen. Ik heb diverse malen dingen , zie hieronder, uitgeprobeerd dat de oplossing zou kunnen zijn....dit zijn allemaal adviezen van de verschillende webmasters......... trouwens de laatste optie heb ik nog niet gedaan.........maar helaas!!!!

1) internet explorer openen, het menu "extra" kiezen, dan "internet-opties" . Vervolgens het tabblad "geavanceerd" waar u de knop standaardinstellingen herstellen kunt aanklikken.

2)tabblad "privacy" en klik op "standaard" als deze klikbaar is, ook het tabblad "beveiliging" is nog naar zijn standaardwaarden terug te zetten door 1 voor 1 de verschillende icoontjes (het internet; lokaal intranet,
vertrouwde sites en websites et beperkte toegang) aan te klikken en daarna "standaardniveau" aan te klikken.

3) nog steeds geen resultaat? probeer dan op het tabblad algemeen eens alle geschiedenis, internet bestanden en cookies te verwijderen.

4)een update van internet explorer te downloaden

5) mocht de laatste versie al zijn geïnstalleerd dan kunt u waarschijnlijk via "configuratiescherm" (start>instellingen>configuratiescherm) en dan
"software" de installatie van internet explorer 6 sp1 herstellen.

6) opnieuw de allernieuwste java installeren .

7) een gehele nieuwe installatie doen. (moet toch niet hoeven)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan