WebSockets Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HomePremium

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2012
Hallo,

Ik hoop dat er in ieder geval iemand is die wat verstand heeft van websockets, want ik heb een probleem ermee en heb er ook wat vragen over.

Sinds kort ben ik mij meer gaan verdiepen in WebSockets van JavaScript, omdat ik wil gaan werken met live notification centers. (Ook meerdere live dingen, maar even als voorbeeld). Omdat een setInterval met een Post of Get function gewoon onmogelijk te gebruiken is, moest ik wel overstappen op WebSockets. Alleen hier heb ik niet heel erg veel verstand meer van, omdat ik het zo na die tijd vergeten ben.

Om mijn geheugen wat op te frissen heb ik weer 3 tutorials en handleidingen gelezen over WebSockets en het een en ander weet ik weer:
- Hoe ik een websocket protocol moet aanmaken/openen
- Hoe ik informatie kan versturen de url die je hebt ingevoerd
- Hoe ik een 'return' kan maken van alles wat daar naartoe verstuurd word, zodra er iets binnen is

Dit kan ik alleen bij een kant en klare url waar ik alles al kan openen. Als ik zelf zon bestand wil maken waar je een error return krijgt, werkt het simpel weg niet. Hoe moet ik dit dan wel doen?

Ik weet wel hoe ik meer tegelijk kan versturen in 1x met json etc.

In ieder geval, zou iemand mij even een snelle uitleg kunnen geven hoe ik dit nou maak, en hoe ik hier uiteindelijk een notification center uit kan maken.

Dankje .

// Dit lijkt misschien weinig wat ik er van weet, maar ik weet er meer van dan je hier zult denken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan