webssearcher en slick saver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijger2013

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2013
Berichten
14
Sinds het weekend heb ik websearcher als zoekmachine. Als ik hem met mal warefighter verwijder leek hij weg te zijn, maar hij komt toch steeds weer terug.
Nu ik bij de instellingen kijk staat alles op Google chrome maar websearcher start op.
Ook de app slick saver blijft steeds terug komen ook na verwijderen.

Hoe is dit op te lossen?
 
Volgens mij kun je zo'n programma niet verwijderen door simpelweg het antivirus het vuile werk te laten doen...

Tips:
1. Kijk of je een proces kunt vinden in taakbeheer en zoja stop het en doe het antivirus nog een keer
2. kijk bij programma's en onderdelen in het configdinges

grtjs thomasb
 
Mij is dat ooit verwijderen gelukt door AdwCleaner te draaien, maar van tevoren moest ik eerst ook alle activiteiten in PC acuut stoppen antivirus enz enz..( alles dus ! ) zelfs explorer ook ! vervolgens heb ik Temp en temporary Internet files en Prefetch leeg gemaakt enz..
Adw cleaner ge-draait en PC her-start, later heb ik handmatig register nagekeken en alles was weg nergens sporen waren ze van die enge toestand ...

MAARR toch :( ALS je na zo goede verwijdering toch Websearcher ziet net zoals ike toen en krijgt je die terug, dan moet je gewoon kijken gedeelte van websearcher zoek-machine adres bij je eigen browser verwijderen en dit is ook makkelijk dus ( kijk screenshot ! )
dat is laatste wat je doen moet om die echt weg te krijgen, PC nog eens her-starten en en klaar is kees ..
NA aller laatste handeling en na laatste PC her-start, ik zal je aanraden dat je toch eventjes in veilige modus eerst PC opstart, en handmatig eerst in je browser jouw start pagina instelt ( dat is van belang ! ) ....zoals bijv. start pagina.nl of wat dan ook ...
1yvp6f.jpg
2mzbq5i.jpg
<<-- gehele gedeelte en dus alles wat van searcher is ! !


Of kijk even zelf stap-voor-stap alles hier ! :D -->>http://www.pcrisk.nl/verwijderingsrichtlijnen/7455-istart-webssearches-com-virus <<---Dit hier is een TIP voor alle browsers ! !

P.S. Op die mijn aangegeven link ga maar NIETS downloaden ! ! ! volg alleen maar instrukties ! ! !

Nog een EXTRA TIP ( dezelfde manieren ! enz.. maar beetje anders omgeschreven enz.. ) -->> http://malwareinfo.nl/websearch-com-verwijderen-verwijder-instructies/
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel voor je reactie. Lijkt me helpvol, maar bij je screenshots, moet ik dan het hele groen gedeelte verwijderen?
 
ALS je die eerst wat boven genoemd is alles gedaan hebt ....... pas dan dat, en natuurlijk kijk even bij eigenschappen van je browser

no8vw7.jpg
<<-- alles achter .exe'' oftewel alles wat na-dat komt kan je verwijderen ! die hoort dus niet daar .. ( YEP net zoals daar boven groene gedeelte is ! ) ..
 
Laatst bewerkt:
Dank voor alle suggesties. Ik heb heb alle juiste virus en malware programma's. De 'Virus' zit ingevreten op mijn computer en we zijn bang dat er een nieuwe schone installatie nodig is.
Dank nogmaals
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan