WebstartUpload.jnlp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn opera browser en java.

Voor mijn werk moet in loggen op een bepaalde site om berichten te plaats voor op onze kabelkrant op tv en als ik media wil uploaden moet ik telkens nu handmatig dit eerst opstarten WebstartUpload.jnlp.
Daar mijn wachtwoord invoeren en dan moet ik selecteren welk netwerk ik wil gebruiken.

Vroeger toen ik Ie9 had op windows moest ik dit eerst WebstartUpload.jnlp installeren en dan als ik op media klikte ging alles automatisch kan dat ook op opera of moet ik iets downloaden van java.

Ik gebruiken linux mint 13

java virual machine zou u moeten hebben kan je ook eens het bestand openen met kladblock en hieronder plaatsen zal ik eens kijken of je iets kan wijzigen om dit toch te laten gebeuren.
de site is deze ook jullie eigendom zo zou je het ineens in orde kunnen maken.

De site is eigendom staat op onze eigen server dat is een scala pakket.

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<jnlp
spec="1.0+"
codebase="http://84.25.230.76:8080/ContentManager/webstart/upload/"
version="0.0.1"
>

<information>
<title>Scala - Upload Application</title>
<vendor>Scala Inc.</vendor>
<homepage href="http://www.scala.com"/>
<description>Scala Upload Client</description>
<description kind="short">Upload Client Application</description>
<icon href="logo_small.gif"/>
<icon kind="splash" href="Content_Mgr_FileUp_Splash.png"/>
<offline-allowed/>
</information>

<security>
<all-permissions/>
</security>

<resources>
<j2se version="1.5+" initial-heap-size="128m" max-heap-size="256m"/>
<jar href="UploadApplet.jar" main="true" />
</resources>

<application-desc main-class="com.scala.planning.modules.media.upload.UploadApplication">

</application-desc>

</jnlp>

Ik heb nog twee files waar dit soorrt tekste in staat weet niet of u daar ook iets aan heeft ? Ik weet ok niet of dit wel kan met Opera

Laatst bewerkt:
onder de regels icon zou je dit kunnen plaatsen deze zou een link maken op het bureau blad
<shortcut>
<desktop/>
</shortcut>

en als je het vraagt zou men deze ook in de arguments kunnen laten meegeven maar dan zou die moeten ondersteund zijn

dit is het zelfde of je een mail of een bestand wil openen met een programma dat komt dan in de array args te recht en vult deze dan op of je vraagt of een projectsettings kunnen bijgevoegd worden.

ik heb die laten draaien en heeft een form indien nog vragen stel maar

Ik heb die 3 dingen gekopieerd in het kladblok bestand en opgeslagen
Naar de site gegaan en daar op bestanden uploaden geklikt en hij vraagt gewoon of ik dit WebstartUpload.jnlp of ik dit wil opslaan
en dan was ook voor de verandering in het kladblok bestand.

Ik heb met firefox geprobeerd zelfde probleem maar hij vroeg wel met wel programma ik het wilde openen

Zelf heb ik het vernoeden dat die knop van bestanden uploaden in het script voor opera staat als bestand opslaan weet niet of dat kan

dat hij vraagt met welk programma hij wil openen is normaal omdat er nog geen programma aan de extentie is gekopeld.
nu moet je onder de javadir een bestand vinden met de naam javaw.exe dan zou je die daar mee moeten opstarten.
en nee zonder het programma gaat het mogelijks niet lukken om up te loaden mogelijks is er een al dan niet beveiligde stream die naar de server zal gaan.
Het blijft gokken omdat ik de source niet zie maar dit hoeft ook niet omdat ik extern ben.

Webstart staat op mij buroblad en bij eigenschappel staat dat hij met java moet openen en ik webstart handmatig geopend toen ging hij dat ding installeren maar dan in opera blijft hij zeggen opslaan als.
Firefox kan ik niet gebruiken omdat hij de tablad instelling niet onthoud bij afsluiten firefox

Opslaan als moet je gebruiken omdat de file ergens moet opslaan op je bureablad of program files
en nadien uitvoeren met javaw

Opslaan dat weet ik maar het klopt niet dat ik bij elke foto die wil uploaden alleen te zien bestand opslaan en vervanger verdee als dit kom ik niet. Vroeger in ie9 hoefde ik dit maar een malig te openden als ik dan op bestand uploaden kliktje kreeg ik meteen het scherm op de bestande te selecteren

Laatst bewerkt:
Ik heb opera eens op mijn windows 7 laptop geinstalleerd en daar op werkt het perfect ik kreeg toen ik op de site was en klikte op bestanden uploaden een schermpje te zien daar aan gevinkt openen met en aangevinkt altijd openen en toen ik kreeg een popup schermpje van java7 dat hij aan laden was zo 2 seconden.
Het kan blijkbaar wel met opera.

Mensen het probleem is opgelost het werk nu weer als vanouds als vroeger in windows en IE9.
Ik heb Linux opnieuw geinstalleerd en opera via pakket beheer geinstalleerd en toen op de site van mijn werk op bestande uploaden geklik toen kwam dat scherm toen hem dat bestaat niet opgeslagen maar openen met icetea en onthouden en nu gaat alles vanzelf.

Voorheen had ik Opera vanuit softwarebeheer geinstalleerd dat is het verschil geweest. Nu kan ik ook de plaktoetsen gebruiken kon voorheen ook niet

kon ik deze niet installeren omdat de download aangaf dat ik een 64 bits systeem heb maar dat deze momenteel 32 bits actief is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan