webwinkel met of zonder CMS

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Ik ben opzoek naar webwinkel software

het liefst will ik alles offline, zonder op internet te zitten mijn webwinkel inrichten
daarna wil ik het uploaden zodat verkopen ook op mijn computer wordt bijgehouden
klink ingewikkeld maar het moet er zijn

magento werkt online maar ik zoek sotware die kan communiseren met webshop online

dus als ik verkoop online wordt het afgeschreven bij het programma

weet iemand het beste programma dat aansluit op mijn wensen

Dit is mogelijk:
het liefst wil ik alles offline, zonder op internet te zitten mijn webwinkel inrichten
Maar: als je webwinkel software hebt die online functioneert
zal je dat op je eigen computer ook via een lokale webserver moeten benaderen.
Dus Xampp installeren lokaal en je kunt je gang gaan.

Als je het klaar hebt kun je het uploaden naar internet.
Ik snap niet waarom je het op die manier zou willen doen, want het is niet de makkelijkste manier,
maar goed, het is jou plan.

Dit begrijp ik niet:
daarna wil ik het uploaden zodat verkopen ook op mijn computer wordt bijgehouden
Normaal gesproken wordt met uploaden bedoeld
dat je het van een lokale computer overzet naar een server op internet (bijvoorbeeld bij je provider).

Als je wilt dat alles in je online webwinkel wordt bijgehouden en daarnaast ook op een lokale PC dan ben je niet reëel bezig.
Dat betekent twee databases tegelijk bijhouden. Dat is niet alleen extra werk maar ook garantie op fouten.
Waarom zou je dat willen?

TENZIJ
ik het verkeerd heb begrepen. Misschien bedoel je dat je de webshop vanaf je lokale PC online wilt zetten. Dus je eigen PC als internet-server.
Ook dat is problematisch, want dan zou je dus 24/7 online moeten zijn. Is dat de bedoeling?

Vervolgens weer een stukje onbegrijpelijke tekst:
magento werkt online maar ik zoek sotware die kan communiseren met webshop online
dus als ik verkoop online wordt het afgeschreven bij het programma
Software die kan communiseren met Magento? Hoezo communiceren met Magento? Wat bedoel je?

Na online-verkoop afschrijven in het programma? Huh? Welk programma?

Magento is een webshop die kan toch wel zijn eigen voorraden bijhouden
of zijn eigen facturen maken?
Wat is precies je bedoeling van een 'ander' programma? Wat wil je daarmee?

Beste

Hierbij hartelijk dank voor uw goede uitleg en voorbeelden

Ik wil laten weten dat uw voorbeelden me aan het denken heeft gezet

Inderdaad heeft uw gelijk, maar magento is er ingewikkeld voor mij en zeker als je gratis wilt beginnen
weet uw een goede software diie ik kan gebruiken met joomla bijv of kan ik beter opencart gebruiken ?
Zo zijn er zat applications die zijn voor en nadelen hebben

Heeft u een goude tip :

Jeroen

Sorry Jeroen,

Ik heb geen ervaringen met de verschillende webshop systemen.

Beste

Heeft u een goede ervaring met één websshop
of kan ik beter maar een eigen ervaring creëeren met een software pakket?

Met vriendelijke groet: Jeroen

Heb wel ervari met diverse CMS-en maar geen enkele met webshops.

Zelf heel veel uitproberen kan nooit kwaad natuurlijk.
En probeer zoveel mogelijk informatie en documentatie over een pakket op internet op te zoeken.
Het volgen van gebruikers forums (van een specifieke software) is ook altijd een goed middel om kennis op te doen.

Wij hebben een aantal jaren een webwinkel gehad met kleding. We gebruikten daar webwinkel pro voor. Na ziekte en overlijden van mijn vrouw bestaat die webwinkel niet meer. Ik heb wel de software nog steeds thuis liggen. Die mag je wel hebben om het te kunnen uitproberen.
Het is WYSIWYG software, wel met de mogelijkheid om zelf vanalles aan te passen.
Het het programma maakt een database aan op de server die je heel makkelijk vanaf je pc thuis aanpast. Alles word ook op je pc opgeslagen en aangepast zodra je wat veranderd.
Het bedrijf heeft een forum voor gebruikers waar je nog heel veel hulp en wijsheid uit kunt halen.
Het programma heeft mij best wel aardig geld gekost. Je mag het proberen, bevalt het mag je het houden, bevalt het niet wil ik het weer graag terug hebben.
Kun je het mooi uitproberen en daarna eventueel een nieuwere versie aanscaffen of wat anders zoeken.

Laatst bewerkt:
Beste..
Hartelijk dank voor uw advies...
Voorheen al een paar applications geprobeert maar het meeste biedt niet wat ik voor ogen heb
of het zag er ingewikkeld uit

Nogmaals hartelijk dank

Jeroen

Wij hebben een aantal jaren een webwinkel gehad met kleding. We gebruikten daar webwinkel pro voor. Na ziekte en overlijden van mijn vrouw bestaat die webwinkel niet meer. Ik heb wel de software nog steeds thuis liggen. Die mag je wel hebben om het te kunnen uitproberen.
Het is WYSIWYG software, wel met de mogelijkheid om zelf vanalles aan te passen.
Het het programma maakt een database aan op de server die je heel makkelijk vanaf je pc thuis aanpast. Alles word ook op je pc opgeslagen en aangepast zodra je wat veranderd.
Het bedrijf heeft een forum voor gebruikers waar je nog heel veel hulp en wijsheid uit kunt halen.
Het programma heeft mij best wel aardig geld gekost. Je mag het proberen, bevalt het mag je het houden, bevalt het niet wil ik het weer graag terug hebben.
Kun je het mooi uitproberen en daarna eventueel een nieuwere versie aanscaffen of wat anders zoeken.

beste

Hartelijk dank voor uw aanbod

sorry ik had net een bericht gepost op uw voorgangen

ik verblijf in het buitenland waardoor zenden per post of visite een beetje lastig wordt

vriendelijke groet: Jeroen

Beste

Hartelijk dank voor uw website !!!
Met vriendelijke groet± Jeroen

Magento op supdomain

Kan ik op een subdomain magento webwinkel bouwen ?

Ik bedoel:

Ik heb een joomla site draaien op de server en wil graag een link naar een subdomain, geen map maar een subdomain
Kan dit, ik heb namelijk nog nul ervaring met sub domain namen

graag advies

Vriendelijke groet: Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan